جاباما
۱۰۰۰۰۸۴
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

مهدی نظری: از استقلال به فیفا شکایت می‌کنم

مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی بابت مطالباتش از باشگاه استقلال حسابی عصبانی است و قصد دارد اقدامات جدی قانونی انجام بدهد.

ورزش سه: مهدی نظری مهاجم سابق استقلال ازسال ها قبل مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان ازاین باشگاه طلبکاراست اما می گوید با وجود داشتن حکم نتوانسته آن را وصول کند.

مهدی نظری دراین رابطه گفت: من دراستقلال بازی کردم و نان و نمک این تیم را خورده ام. به احترام هواداران استقلال نمی خواستم حرف بزنم ولی باورکنید مدیران این باشگاه آدم را واداربه شکایت یا کارهایی می کنند که دوست نداریم.

وی ادامه داد: من ازکمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت حکم دارم و می توانستم جلوی صدورکارت بازیکنان این تیم را بگیرم اما باز هم به احترام هواداران این تیم صرف نظرکردم. منتظرماندم ببینم مدیران باشگاه استقلال چه اقدامی انجام می دهند.

مهاجم سابق استقلال تهران افزود: من چند بار تماس گرفتم و پیغام دادم که طلب ۴۰۰ میلیون تومانی من را که مربوط به چند سال قبل می شد پرداخت کنند اما جوابی نگرفتم. دوست داشتم این ماجرا مسالمت آمیز حل شود اما هر روز من را سردوانده و جوابی ندادند و حالا مجبورم به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت کنم.

مهدی نظری با اشاره به اینکه مبلغ این طلب ۴۰۰ میلیون چند سال پیش است، یادآورشد : این پول را شما با تورم امروز حساب کنید چقدرمی شود؟ من بازیکن میلیاردی نیستم که بگویم عیبی ندارد و فدای سردوستان! همین امسال هم قراردادم با نساجی ۵۰۰ میلیون تومان است و نمی توانم از۴۰۰ میلیون تومان طلبم بگذرم. این حق زن و بچه ام است و نمی توانم ازآن بگذرم. من واقعا متاسفم بازیکن مظلومی مثل پادووانی را که حین مسابقه استقلال مصدوم و ویلچرنشین شده است را بازی می دهند. آقایان پادووانی حقش را می خواهد و به جای پیام های محبت آمیزپول این بنده خدا را بدهید.

مهاجم سابق استقلال همچنین تأکید کرد: اما من اجازه نمی دهم مثل پادووانی حقم را بخورند و پیام محبت آمیزارسال کنند. این مصاحبه را هم انجام دادم که هواداران استقلال مدیران خود را بشناسند و بدانند هرکسی به فیفا شکایت کرده واداربه این کارشده است چون آقایان دوست ندارند مشکلات مسالمت آمیزحل شود.

مهدی نظری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی دوستانه تیمش برابر پیکان گفت: چند ساعت قبل ازبازی متوجه شدیم این دیداربه خاطرپروتکل های بهداشتی لغو شده است. تازه این یک بازی دوستانه بود و مطمئن هستم رعایت پروتکل های بهداشتی درمسابقات رسمی کشورمان حداقل درمقطع فعلی امکان پذیرنیست.

مهاجم نساجی مازندران درپایان خاطرنشان کرد: ما فوتبالیست ها فرقی با بقیه جامعه نداریم ولی یک تفاوتی وجود دارد و آن هم سفرهای متعدد ما با تیم هاست. حضوردرهتل ها یا ورزشگاه هایی که معلوم نیست بهداشتی هستند یا نه؟ درضمن فوتبال ورزش درگیرانه و به قول معروف فیس تو فیس است.

شما با مهاجم یا مدافع مقابل یارگیری می کنی یا برخورد فیزیکی نزدیک داری و احتمال مبتلا شدن به کرونا زیاد است. حالا برخی ها عنوان می کنند بوندس لیگا یا لیگ کره جنوبی درحال برگزاری است اما نمی گویند امکانات بهداشتی ما هم درحد این دو کشوراست یا نه؟ به هرحال اغلب فوتبالیست هایی که من با آنها صحبت می کنم به ویژه بازیکنان متأهل مخالف ازسرگیری مسابقات و نگران بیماری کرونا هستند. هرچند تاکید می کنم هرتصمیمی فدراسیون، سازمان لیگ یا ستاد مقابله با کرونا و مسئولان بگیرند ما بازیکنان هم تابع خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاری میکنن تا وقتی پولتو بگیری ارزش یک کیلو پیاز هم نداشته باشه پس الکی خودتو جر نده

    • yass

      این آقا کی تو استقلال بوده ما خبر نداریم؟؟

      پاسخ ها

      • سا

        تو فجر سپاسی شیراز بازی میکرد ، جلو استقلال قلعه یک تک به تک و یک دروازه خالی گل نزند ، فصل بعد به طور اتفاقی قلعه خریدش ، یه فصل هم تر زد و بعدش رفت
        دوست داشتی از رامین محرم نژاد و ابراهیم تقی‌پور هم واست میگم !!

    • محمد

      زر نزن بابا هر جا دستت میرسه برو

      پاسخ ها

      • فضولباشی

        باادب راادب سپاه بس است ........بی ادب باهزارکس تنهاست

    • بی نام

      برو شکایت کن از این پول مردم خورا

    • بدون نام

      اسم پول که میادوسط هوادارا ادب روازیادمیبرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج