۱۰۰۰۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

امکانات ما با بوندس‌لیگا قابل مقایسه نیست

مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: اینکه کشور‌هایی مانند آلمان را با ایران مقایسه می‌کنند خوب نیست آن‌ها هواپیمای خصوصی، چندین زمین تمرین و ... دارند اما ما واقعا این امکانات را نداریم.

خبرگزاری میزان: امین منوچهری در خصوص شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما بعد از انجام دادن آزمایش کرونا چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. متاسفانه چند نفر از اعضای باشگاه ما مشکوک به کرونا هستند که به آنها اجازه حضور در تمرینات داده نمی‌شود و در تمرینات گروهی حضور ندارند.

وی ادامه داد: با این حال تمرینات‌مان ادامه دارد و یک اردوی ۱۰ روزه در شهر جم خواهیم داشت، چون وضعیت این شهر از لحاظ کرونا سفید است و می‌توانیم خود را برای ادامه مسابقات آماده‌تر کنیم.

مهاجم تیم پارس‌جنوبی جم درباره مطالبات بازیکنان از باشگاه تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده است. بازیکنان از عملکرد باشگاه رضایت دارند و با تمام وجود در حال تمرین هستیم.

منوجهری در خصوص اینکه آمار مبتلایان به کرونا در بین باشگاه‌های لیگ برتری در حال افزایش است، افزود: فکر می‌کنم فقط استقلال و پرسپولیس هستند که زیرساخت‌های لازم برای شروع مجدد لیگ را دارند و باقی تیم‌ها از این شرایط برخوردار نیستند. در این وضعیت یک تیم باید چهار روز یکبار مسابقه دهد، سوار هواپیما شود و در هتل مستقر شود.

وی در نهایت گفت: اینکه کشور‌هایی مانند آلمان را با ایران مقایسه می‌کنند، خوب نیست. آنها هواپیمای خصوصی، چند زمین تمرین و پتانسیل مالی دارند اما ما واقعا این امکانات را نداریم و به غیر از خودمان، باید نگران خانواده‌های‌مان هم باشیم. واقعا زندگی بدون فوتبال خیلی سخت است. امیدوارم یک تصمیم منطقی گرفته شود که به هیچ‌کس آسیبی نرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      عین واقعیت رو گفتی اصلا فوتبال ما رو با المان مقایسه نکن در هیچ ضمینه ای این کاررو نکن از رئیس فدراسیونش بگیر تا توپ جمع کنش ت المان قاوانین فوتبال حاکم مطلقه و تیمها و بازیکنان تابع کسی هم حق اعتراض نداره چون فوتبالیستهای حرفه ای هستند و برای اینکار پولشو میگیرن میگن بازی تعطیل تعطیله میگن شروع بازیها شروع میشه هیچ تیمی جرات نوشتن نامه نداره که بازی نمیکنیم ولی اینجا هر بازیکن ی حرفی میزنه هر مربی ی چیزی میگه و اونایی هم که دستشون به جام نمیرسه به فکر تعطلیه لیگ هستن و هزار بهانه میارن

    • بدون نام

      بازی بازیکنان المان هم با شما قابل مقایسه نیست انها بابت پولی که میگیرند با تمام وجود بازی میکنند اما بازیکنان ایرانی متاسفانه نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج