۱۰۰۰۲۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وضعیت برگزاری حج و اربعین مشخص نیست

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره احتمال برگزاری مراسم اربعین حسینی و حج تمتع اعلام نظر کرد و باید منتظر تغییر شرایط در کشورهای میزبان بود.

خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره احتمال برگزاری مراسم اربعین حسینی و حج تمتع اعلام نظر کرد و باید منتظر تغییر شرایط در کشورهای میزبان بود.

کریم همتی درباره آخرین وضعیت برگزاری مراسم حج و اربعین و حضور هلال احمر در این دو رویداد گفت: متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برقراری شرایط قرنطینه در کشورها، موانعی برای برگزاری این دو مراسم وجود داشته و برگزاری آنها بستگی به شرایط کشورهای عربی و اعلام موضع کشورهای میزبان دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آمارهای اعلام شده از سوی عراق و عربستان صحیح و دقیق و نیست و شمار مبتلایان در این کشورها نیز روندی صعودی دارد لذا برگزاری مراسم حج یا اربعین منوط به بازگشایی این دو کشور خواهد بود.

همتی تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توان درباره احتمال برگزاری مراسم اربعین حسینی و حج تمتع اعلام نظر کرد و باید منتظر تغییر شرایط بود.

وی با بیان اینکه در صورت برقراری این دو مراسم جمعیت هلال احمر ایران آمادگی کامل برای پوشش آنها را خواهد داشت، عنوان کرد: ما در پوشش دهی و انجام وظایف درمانی خود در جریان حج و اربعین هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و حتی همین حالا نیز در صورت بازگشایی آمادگی کامل برای ارائه خدمات را داریم اما باید منتظر اعلام نظر کشورهای میزبان باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در حال حاضر معاینات پزشکی شمار زیادی از متقاضیان زیر ۶۰ سال برای حج تمتع انجام شده و ما آمادگی کامل برای واکسیناسیون حجاج، معاینات مربوط به کرونا و انجام آموزش‌های لازم را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج