جاباما
۱۰۰۰۲۸۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نیازمند، رفیعی و محبی ترانسفر می‌شوند؟

سایت footbola ایتالیا مدعی شده حضور لژیونر‌های ایرانی در لیگ پرتغال در آینده بیشتر می‌شود به ویژه با رصد تیمی مثل سپاهان و بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سروش رفیعی و محمد محبی.

خبرورزشی: یک سایت خبری اعلام کرد استعدادیاب‌های پرتغالی بعد از تجربه موفق مهدی طارمی و مهرداد محمدی در این کشور، فوتبال ایران را زیر نظر گرفته‌اند و احتمال انتقال سه بازیکن سپاهان به اروپا وجود دارد.

سایت footbola ایتالیا مدعی شده حضور لژیونر‌های ایرانی در لیگ پرتغال در آینده بیشتر می‌شود به ویژه با رصد تیمی مثل سپاهان و بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سروش رفیعی و محمد محبی. این سایت ایتالیایی نوشت: «بازار فوتبال پرتغال دوربین‌های خود را روی ایران قرار داده و به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری در آینده برای ایرانی‌ها قابل پیش‌بینی باشد. تعجب‌آور نیست که دو ایرانی قبل از تعطیلی مسابقات پرتغال در فهرست ۱۰ گلزن برتر لیگ بودند. مهرداد محمدی یکی از معدود نکات مثبت فصل فاجعه‌بار تیم آوس بود؛ ۷ گل و ۶ پاس گل در ۲۰ بازی. محمدی در اولین تجربه خود در خارج از ایران خوب عمل کرده و در صورت موافقت آوس احتمالاً فصل آینده به تیم دیگری می‌رود. او به عنوان مهاجم اول بازی می‌کند ولی با توجه به شرایط بدنی می‌تواند خارج از محوطه جریمه هم بازی کند.»

این گزارش در ادامه به سمت مهدی طارمی مهاجم تیم ریوآوه می‌رود: مهدی طارمی تابستان گذشته با استعداد خوبی به پرتغال آمد. کارلوس کاروالهال سرمربی ریوآوه کار خارق العاده‌ای را روی بازیکنانش داشت و طارمی کسی بود که بیشترین نفع را برد؛ ۸ گل در لیگ. سایت ایتالیایی همچنین از امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال هم نام برده که سابقه حضور در جام جهانی را دارد و سه بار درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفته است.

بازیکنان ایران در پرتغال به این سه نام محدود می‌شوند ولی می‌توانند در آینده بیشتر شوند. لیگ قهرمانان آسیا توسط استعدادیاب‌های پرتغالی که قصد دارند بازیکنان بالغ و آماده را به لیگ خود بیاورند، زیر نظر گرفته می‌شود؛ به ویژه سپاهان تیمی است که با دقت بیشتری رصد و کنترل می‌شود با بازیکنانی، چون پیام نیازمند (دروازه‌بان)، سروش رفیعی (هافبک) و بالاتر از همه محمد محبی جوان که آینده خوبی برای بازی در یک لیگ‌های اروپایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      این واقعاتعجب برانگیزاست که رفعیی بتوانددراروپابازی کند

      پاسخ ها

      • حسن درویشی

        اشتباه نکن وزیر ورزش می برش اروپا چون لنگیه

      • ی دختر پرسپولیسی ۱۳ ساله......

        تو فضول اونی ؟

    • شهماروند

      وزیر کیشه کش بودنش ثابت شده چون هرسال بهترینای لیگ رو میفرسه ششتقلال ولی دریغ از یه جو غیرت که قهرمان بشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج