جاباما
۱۰۰۰۲۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران صفر شد

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۴۹۶ نفر در شهرداری تهران طی ماه‌های اخیر مبتلا به کرونا شده‌اند، گفت: بر اساس آخرین غربالگری انجام شده هیچ مورد جدید ابتلا به کرونا در میان کارگران و کارمندان شهرداری نداشته‌ایم.

فارس نوشت: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۴۹۶ نفر در شهرداری تهران طی ماه‌های اخیر مبتلا به کرونا شده‌اند، گفت: بر اساس آخرین غربالگری انجام شده هیچ مورد جدید ابتلا به کرونا در میان کارگران و کارمندان شهرداری نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه غربالگری‌ کارکنان شهرداری اعم از کارگران و کارمندان همچنان ادامه دارد و به تناوب انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه اخیراً ابتلای جدید به کرونا در شهرداری تهران نداشته‌ایم.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد: در حال حاضر آمار جدید مبتلایان به صفر رسیده و هیچ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا پس از تعطیلات نوروز در شهرداری تهران نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد نیروهای شهرداری غربالگری سلامت شده‌اند، گفت: در حال حاضر افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا داشته باشند، غربالگری و آزمایشات لازم دوباره برای آنها صورت می‌گیرد.

خداکرمی ادامه داد: تعداد زیادی از افرادی که در شهرداری تهران طی غربالگری ابتلا به کرونای آنها مشخص شده است ناقلان بدون علامت بوده‌اند البته احتمال می‌دهیم طی روزهای آینده نه تنها در شهرداری بلکه در سراسر تهران آمار مبتلایان به کرونا بیشتر شود.

وی دلایل احتمال افزایش متبلایان به کرونا بستری شدن پوشش غربالگری و آزمایشات مربوط به کرونا در تهران عنوان کرد، گفت: در حال حاضر به مرحله‌ای در مقابله با کرونا رسیده‌ایم که کادر درمان هم نسبت به گذشته بسیار مسلط‌تر بر این بیماری شده‌اند.از طرفی نیز نشانه‌ها حکایت از ضعیف‌تر شدن این ویروس دارد چرا که بر اساس آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران میزان بستری بیماران با علائم بالینی وخیم بسیار کمتر شده است.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه مردم تهران نیز نسبت به گذشته پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت می‌کنند و میزان استفاده از ماسک به ویژه در حمل و نقل عمومی بیشتر شده است. بنابر این به نظر می‌رسد که پیک غیرقابل پیشگیری کرونا در پایتخت نداشته باشیم.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های مسؤولان مربوطه در حال حاضر بسیاری از تخت‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایران و تهران خالی شده است، گفت: هر چند مراجعات سرپایی زیاد شده ولی میزان بستری کم شده است.

وی گفت:‌همچنان شهروندان باید رعایت فاصله اجتماعی را مدنظر قرار دهند و استفاده از ماسک را هنگام تردد در سطح شهر به ویژه حمل و نقل عمومی فراموش نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب معلومه از مامورین ترسید بساط شو جمع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج