جاباما
۱۰۰۰۲۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امروز، آخرین مهلت ارسال پیامک وام ۱میلیونی است

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت:یک روز از مهلت درخواست وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

خبرآنلاین: سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت:یک روز از مهلت درخواست وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

آخر اردیبهشت ماه بود که پرداخت وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران در زمان کرونا تا ۱۰ خرداد ماه تمدید شد,یعنی سرپرستان خانواری که تا کنون وام یک میلیون تومانی را دریافت نکردند تا امروز مهلت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارت شخصی اش به ۶۳۶۹ ارسال کنند. پیامک ارسالی فقط باید کد ملی سرپرست خانوار باشد.

طبق اظهارات سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا درج خط تیره، من متقاضی دریافت وام هستم, ثبت اشتباه شماره کد ملی, ارسال با سیم کارت دیگران مشکلاتی بوده است که با آن مواجه شده اند.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا ۱۰ خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی افزود: یک روز موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که اینها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط ۱۰ رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در ۲۲ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج