جاباما
۱۰۰۰۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چه کسی نقش حضرت موسی را بازی می‌کند؟

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: ما دوست داریم بخشی از سریال در کشور مصر فیلمبرداری شود، اما شرایط سیاسی و ارزی اصلاً اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.

میزان نوشت: تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: ما دوست داریم بخشی از سریال در کشور مصر فیلمبرداری شود، اما شرایط سیاسی و ارزی اصلاً اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.

سریال موسی (ع) که در ابتدا با عزم جدی کارگردان این اثر در حال پیشرفت بود، به یکباره با بیماری شورجه مواجه شد، جمال شورجه کارگردان این مجموعه تاریخی مذهبی دچار سکته مغزی شد و سبب شد تا روند تولید این مجموعه تلویزیونی به تاخیر بیفتد اما چندی نگذشت که احمد میرعلایی تهیه کننده سینما و تلویزیون با از سر گرفتن کارهای پیش تولید این مجموعه عظیم خبر از پیگیری های جدید برای ادامه مراحل پیش از پیش تولید این سریال داد.

چه کسی نقش حضرت موسی را بازی می‌کند؟

بخش‌هایی از گفتگو با احمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «حضرت موسی (ع)» را مرور می‌کنیم.

آیا در انتخاب بازیگر ایفا کننده نقش «حضرت موسی (ع)» به نظر نهایی رسیده اید؟

در حال حاضر تیم تولید در میان چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در حال بررسی بهترین گزینه برای ایفای نقش حضرت موسی (ع) است، حتی تیم تولید به انتخاب بازیگران خارجی در پروژه نیز فکر کرده و همچنان رصد بازیگران داخلی و خارجی برای حضور در این اثر ادامه دارد. مطمئن باشید در پروژه تلویزیونی حضرت موسی (ع) هنرمندان نامی کشور در کنار هنرمندان شهرستانی و حتی افرادی که شاید سابقه بازیگری هم نداشته، اما علاقه‌مند به بازیگری هستند، به ایفای نقش می‌پردازند.

با توجه به بین المللی بودن داستان سریال، امکان حضور بازیگران خارجی هم وجود دارد؟

این سریال اثری بین المللی است که طبیعتا در آن حضور بازیگران بین المللی نیز محتمل است، روایت اصلی داستان در چندین منطقه جغرافیایی سپری می‌شود که طبعا حضور در آن‌ها بازیگران مختلف از کشورهای مختلف را طلب می‌کند، به همین دلیل لازمه موفقیت انتخاب بازیگران در این اثر تنوع چهره و بازیگران آن است.

با توجه به انتخاب بازیگران خارجی تا چه امکان فیلمبرداری در کشور مصر وجود دارد؟

ما دوست داریم بخشی از سریال در کشور مصر فیلمبرداری شود، اما شرایط سیاسی و ارزی اصلاً اجازه این کار را به ما نمی‌دهد، ما حتی امکان بازدید لوکیشن در کشور مصر را هم نداریم و این شرایط بد خود آن کشور بر می‌گردد، ما در انتخاب لوکیشن با مشکل روبرو هستیم پس طبیعتا این مشکلات برای فیلمبرداری صد چندان می‌شود، البته بازدید لوکیشن به صورت اینترنتی و با مشاهده عکس و فیلم‌های موجود در حال انجام است که اگر به امید خدا شرایط مهیا شد بتوانیم بخش‌هایی از اثر همچون بخش فیلمبرداری اهرام ثلاثه را در خود مصر انجام دهیم.

درباره انتخاب لوکیشن و همچنین طراحی صحنه عکس‌ها و مستندات فراوانی در اینترنت موجود است که حتی در صورت عدم حضور مستقیم در کشور مصر ما بتوانیم در طراحی صحنه اثر بیشترین دقت را در ایجاد جزئیات داشته باشیم. ما به شدت علاقمند حضور در مصر هستیم، اما محدودیت‌ها باعث شده تا تمام پیش بینی‌های ما برای تولید اثر در کشور خودمان رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مصطفی زمانی هم با نقش یوسف معرفی و شد و الحق که کارش تو سریال حضرت یوسف حرف نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج