۱۰۰۰۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

میزبانی لیگ قهرمانان آسیا؛ دوحه با کولر!

روزنامه «الرایه» قطر امروز در گزارشی به دشواری های شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده است.

خبرگزاری مهر: روزنامه «الرایه» قطر امروز در گزارشی به دشواری های شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده است. این روزنامه اعلام کرد بعد از تعیین تاریخ شروع مجدد لیگ داخلی بعضی از کشورها از جمله قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا منتظر سایر کشورها برای مشخص کردن زمان از سرگیری مسابقاتشان است تا برای رقابت های سطح قاره آسیا از جمله مسابقات لیگ قهرمانان تصمیم بگیرد. همچنین AFC هم منتظر فیفا است تا سرنوشت و تاریخ بازی های برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را تعیین کند.

الرایه نوشت: «کار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تاریخ لیگ قهرمانان آسیا سخت است زیرا فقط چند فدراسیون از جمله قطر تقویم لیگ داخلی خود را مشخص کرده اند. لیگ کره جنوبی آغاز شده است و سوریه هم از پنجشنبه مسابقاتش را شروع کرد. فدراسیون استرالیا اواسط ماه بعد را برای بازگشت لیگ خود تعیین کرده است در حالی که لبنان ادامه مسابقاتش را لغو کرد. فدراسیون کویت تاریخ شروع لیگ را اوایل آگوست اعلام کرد. عمان و مالزی هم ماه سپتامبر را مشخص کرده اند. منابع خبری الرایه در کنفدراسیون آسیا تایید کرده اند که کار برای تعیین مجدد لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی سخت است چون بیشتر فدراسیون ها تاریخ شروع مجدد لیگ خود را تعیین نکرده اند.

این منابع خبری خاطرنشان کرده است که AFC از فدراسیون ها خواسته است تاریخ شروع لیگ خود را مشخص کنند تا مناسب ترین زمان برای از سرگیری لیگ قهرمانان را انتخاب کند و با فیفا هماهنگ شود که مسوول برگزاری جام جهانی است.»

الرایه در ادامه گزارش خود آورده است: «از سوی دیگر بین فدراسیون های شرق قاره آسیا اختلاف نظرهایی برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به وجود آمده است. این فدراسیون ها اصرار دارند که لیگ قهرمانان با سیستم قبل برگزار شود که این موضوع هم مشکلات کنفدراسیون آسیا را افزایش می دهد. کشورهای غرب آسیا از ایده برگزاری لیگ قهرمانان به صورت متمرکز استقبال کرده اند تا از خطرات شیوع ویروس کرونا به خاطر مسافرت های زیاد جلوگیری شود.»

این روزنامه قطری در انتهای گزارش خود از شهر دوحه به عنوان محتمل ترین گزینه AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز یاد کرد و نوشت: «دوحه از هر نظر نزدیکترین گزینه برای میزبانی لیگ قهرمانان به شکل متمرکز است. دلیل برتری دوحه استادیوم های بین المللی این شهر است که فناوری خنک کننده دارد که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود. همین موضوع باعث می شود که کنفدراسیون آسیا از برگزاری لیگ قهرمانان به صورت متمرکز در غرب آسیا و در استادیوم های نمونه دوحه از هرنظر استقبال کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جمالی

      این فوق‌العاده است هوای گرم ؟ کولر گازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج