جاباما
۱۰۰۰۴۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

روایت ترامپ از ناآرامی‌ها در برابر کاخ سفید

رئیس جمهور آمریکا در یک سلسله پیام توئیتری به تشریح حوادث روز گذشته در برابر کاخ سفید پرداخت و نوشت که «شرورترین سگ‌ها» و «شوم‌ترین سلاح‌ها» در انتظار معترضانی بود که به حصار کاخ سفید نزدیک می‌شدند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در پیام‌هایی در توئیتر به تظاهرات روز جمعه معترضان در برابر کاخ سفید اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری با اشاره به حضور ماموران سرویس مخفی در میان تظاهرات‌کنندگان نوشت که بیشتر از این نمی‌توانسته احساس امنیت کند.

ترامپ در توصیف ماموران سرویس مخفی آمریکا که در مقابل کاخ سفید حضور داشتند نوشت: «آنها نه تنها کاملا حرفه‌ای بوده بلکه خیلی هم آرام بودند. من داخل (کاخ سفید) بودم و هرگونه تحرکی را مشاهده می‌کردم و نمی‌توانستم بیشتر از این احساس امنیت کنم.»

روایت ترامپ از ناآرامی‌ها در برابر کاخ سفید

رئیس جمهور آمریکا در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «آنها (ماموران مخفی) به معترضان اجازه می‌دادند هر اندازه که می‌خواستند جیغ و فریاد بکشند اما هر زمان که یکی از آنها تندروی می‌کرد آنها (ماموران مخفی) سریع و قاطع اقدام می‌کردند در حالی که آنها (معترضان) نمی‌دانستند که چه کسی به آنها ضربه زده است. خط مقدم به صورت جادویی با ماموران جدید جایگزین می‌شد.»

وی اضافه کرد: «ازدحام بزرگ به صورت حرفه‌ای سازماندهی شد اما هیچ کسی نزدیک حصار (کاخ سفید) نشد و اگر کسی این کار را انجام می‌داد با شرورترین سگ‌ها و شوم‌ترین سلاح‌هایی که تا کنون دیده‌ام از آنها استقبال می‌شد.»

ترامپ در ادامه روایت خود از اعتراضات روز گذشته در برابر کاخ سفید نوشت: «ماموران سرویس‌ مخفی زیادی فقط منتظر اقدام بودند. ما جوان‌ترین‌ها را در خط مقدم قرار دادیم. همانطور که شما شب گذشته دیدید،‌ آنها بسیار آرام و بسیار حرفه‌ای بودند. هرگز اجازه ندادند از کنترل خارج شود.»

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته مردم معترض به قتل نژادپرستانه «جورج فلوید»، مرد غیرمسلح سیاه پوست توسط یک پلیس در شهر مینیاپولیس، کاخ سفید، محل استقرار رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن، پایتخت این کشور را هم به حالت تعطیل موقت درآوردند.

خبرنگارانی که در داخل ساختمان کاخ سفید حضور داشتند گفتند به دلیل حضور معترضان در محوطه اطراف کاخ سفید به آنها دستور داده شده در داخل ساختمان باقی بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج