۱۰۰۰۴۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیام تبریک وزیر کشور به قالیباف

وزیر کشور با تبریک به قالیباف برای انتخاب به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، خطاب به وی گفت: اعتماد نمایندگان مردم به شما حاکی از توانمندی‌ها و نشأت گرفته از شناخت، تجارب و سوابق انقلابی و مدیریتی شما در سالیان متمادی است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور با تبریک به قالیباف برای انتخاب به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، خطاب به وی گفت: اعتماد نمایندگان مردم به شما حاکی از توانمندی‌ها و نشأت گرفته از شناخت، تجارب و سوابق انقلابی و مدیریتی شما در سالیان متمادی است.

پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به قالیباف به شرح زیر است:

در وصف اهمیت و جایگاه رفیع و ممتاز مجلس شورای اسلامی بعنوان خانه ملت و تجلی عینی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین کافی است که حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی فرمودند: «مجلس در رأس همه امور است».

در ادامه این پیام تصریح شده است: اعتماد نمایندگان محترم مردم به جنابعالی بعنوان ریاست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی که بدون تردید حاکی از توانمندی‌ها و نشأت گرفته از شناخت، تجارب و سوابق انقلابی و مدیریتی شما در سالیان متمادی خدمت در بخش‌ها و حوزه های مختلف می باشد را تبریک عرض نموده، توفیقات جنابعالی را در عرصه بسیار مهم قانونگذاری، نظارت و راهبری قوه مقننه در این مقطع حساس از تاریخ که بحمدالله جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همدلی‌ها و تلاشهای هدفمند و بی وقفه قوای سه گانه و سایر ارکان نظام در مسیر افتخار و اقتدار قرار دارد از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج