۱۰۰۰۴۸۲
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

مجازات عاملان جنایت تالش از حیث جنبه عمومی

دادستان عمومی گیلان گفت: دستگاه قضایی صرف نظر از خواسته اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم، از لحاظ جنبه عمومی جرم با سرعت به پرونده قتل رومینا رسیدگی می شود.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی گیلان گفت: دستگاه قضایی صرف نظر از خواسته اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم، از لحاظ جنبه عمومی جرم با سرعت به پرونده قتل رومینا رسیدگی می شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری اظهار کرد: جنبه عمومی جرم عاملان جنایت تالش توسط دستگاه قضائی رسیدگی سریع و قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان افزود: قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدر جنایتی هولناک بود که با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و دستگاه قضائی صرف نظر از اینکه اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته‌ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رأی و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

فلاح میری با بیان اینکه در حال حاضر پدر مقتول در بازداشت به سر می‌برد، اظهار کرد: اگر این خانواده نقش عاطفی خود را نادیده نمی‌گرفت و پدر نیز وظایف پدرانه و نوازشگرانه خود را به درستی ایفا می‌کرد، اکنون شاهد چنین جنایتی نبودیم.

وی با اشاره به موضع گیری ها و اظهارنظرهای مختلف در فضای رسانه‌ای کشور درباره این جنایت، گفت: به متولیان رسانه‌ای که برخی دلسوزانه موضع گیری داشتند توصیه می‌کنم در راستای مسئولیت اجتماعی خود مراقب حرف‌ها و کنش‌های خود و موضع گیری ها باشند تا از تکرار رخدادهای تلخی مانند این در جامعه پیشگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چطور در مورد پرونده شهردار سابق تهران دیدگاه ها متفاوت بود قتل قتله چه تفاوتی دارد با اسلحه بکشی یا با داس طرف هم تحصیل کرده بوده هم سیاستمدار آنوقت از یک فرد که از قشر پائین جامعه ست و سواد کافی نداره توقع دارین در شرایطی که از لحاظ روحی و روانی جامعه و اطراف در فشار بوده چه عکس العملی داشته باشه چرا هنجارهای جامعه رو واکاوی نمیکنید که باعث تکرار این دست اتفاقات در جامعه نشه

    • نوید

      قبل از برخورد با پدر باید از فردی که دختر 10 ساله را اغفال ودر مقابل خانواده قرار داده برخورد شود ربایش وآبروریزی وتوهین به خانواده که باعث عصبانیت پدر بیچاره گردیده است چرا توجه نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج