جاباما
۱۰۰۰۵۰۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبارنامه تاجگردون

رئیس شعبه ۱۲ بررسی کننده اعتبار نامه منتخبان مجلس، از مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبار نامه تاجگردون منتخب گچساران خبر داد.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی منتخب فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت بررسی اعتبارنامه های ارجاع شده به شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی از جمله اعتبار نامه تاج گردون گفت: دیروز شنبه شعبه ۱۲ جلسه داشت و همه اعتبارنامه هایی که به این شعبه ارجاع شده را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه ۱۸ اعتبار نامه به شعبه ۱۲ ارجاع شده، تصریح کرد: ۱۷ اعتبار به اتفاق آرا تصویب شد اما اعتبار نامه آقای تاجگردون منتخب گچساران که به این شعبه ارجاع شده، به دلیل اعتراضی ۹ نفر از منتخبین داشتند، در دست بررسی است.

مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبارنامه تاجگردون

رئیس شعبه 12 بررسی کننده اعتبار نامه منتخبان مجلس تصریح کرد: با توجه به 29 و 30 آئین نامه داخلی مجلس، ما نامه ای را به همراه مستنداتی که معترضین به این اعتبار نامه، به شعبه تحویل دادند را به شورای نگهبان دادیم که آیا این مواردی که معترضین اعلام کردند، در زمان بررسی صلاحیت آقای تاجگردون در ایام انتخابات بررسی شده است یا نه.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی افزود: پس از دریافت جواب استعلام از شورای نگهبان، شعبه تشکیل جلسه می دهد و در خصوص این اعتبار نامه اعلام نظر می کند.

طبق ماده 29 آئین نامه داخلی شعبه موظف است اعتبارنامه‌هایی که مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفته است، حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری رسیدگی کند. در صورتی‌که نظر شعبه تأیید اعتبارنامه باشد، گزارش تأیید آن برای تصمیم‌گیری به مجلس ارائه می‌شود. چنانچه نظر شعبه رد اعتبارنامه باشد، از طریق هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد تا پس از رسیدگی و ارائه گزارش، برای تصمیم‌گیری مجلس در دستور کار قرار گیرد.
تبصره- شعبه موظف است حداقل بیست و چهار ساعت قبل از بررسی اعتبارنامه از معترض یا معترضان جهت توضیح اعتراض و از نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش مورد اعتراض قرار گرفته جهت دفاع دعوت به ‌عمل آورد. عدم حضور هر یک از آنان مانع رسیدگی نیست. معترض یا معترضان در صورت عدم حضور غیرموجه در شعبه، در جلسه علنی حق اعتراض ندارند. موجه‌بودن عدم حضور باید به تأییدهیأت رئیسه مجلس برسد. اگر عدم حضور، موجه بود فقط یک بار دیگر جلسه شعبه ظرف مدت پنج روز مجدداً تشکیل می‌شود و نظر خود را اعلام می‌کند.

ماده ۳۰- هیچ شعبه ‏اى نمى ‏تواند تقدیم گزارش خود را بیش از پنج روز کاری از تاریخ دریافت پرونده به تعویق اندازد. درصورتى که تأخیر به حکم ضرورت پیش آمده باشد، رئیس و در غیاب او نائب‌رئیس شعبه مکلف استهیأت رئیسه مجلس را مطلع سازد. هرگاه هیأت رئیسه علت را موجه دانست، موضوع را دوباره به همان شعبه ودرغیراین‌صورت به شعبه بعد ارجاع می‌نماید که ظرف پنج روز کاریپس از دریافت پرونده، گزارش دهد.

اعتبار نامه غلامرضا تاج گردون مورد اعتراض علی‌اکبر کریمی منتخب اراک، روح‌الله نجابت منتخب شیراز و علیرضا زاکانی علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، احمد نادری، مالک شریعتی و اقبال شاکری از منتخبان تهران قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظور از اعتبار نامه ،،،آواز خوندن و بزن برقص تاجگردون برای تبلیغات انتخاباتی است؟!!!

    • بدون نام

      عالیه، کار مثبتیه واقعا

    • بدون نام

      شما میتونیید رد کنید من مشخصا متمعنم کار شخصی انجام داده ولی یکی از بهترین نمایندگان مجلس در دوران مجلس جمهوری اسلامی می باشد و خدمت به کشور و مردم حوزه انتخاب خود کرده من شهرکرد یم ربطی به کسی یا شخصی ندارم بعد از اینم هیچ حوزیی نمیبینه حتا شما نمایندگان ده درصدی رفیت مجلس مرد باشید نه نامرد ظلم پایدار نیست

    • گچسارانی

      واقعا متاسفم برای این مجلس که نمیزارن افراد خدوم مثل تاجگردون کار کنند

    • ژولیده.

      ازنظر شورای نگهبان تحصیلات و تخصص
      شخص نماینده زیاد مهم نیست . ملاک چیزهای دیگر است.

    • بدون نام

      کاش کاش آقای تاجگردون تاهنوزمجلس اصولگرا شروع به کارنکردن استعفا می دادن اگرمردم گچساران ناراحت می شون بهتراززدوبند ها درآینده مجلس یازده هست البته بی سواد مسن بدون درآمد فقط دلم می سوزه برای اشخاصی که رأی دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج