جاباما
۱۰۰۰۵۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا زنیت باید پیشنهاد ناپولی برای سردار را بپذیرد؟

رسانه مطرح روسیه با انتشار یک گزارش تفصیلی به این پرسش پاسخ داد که چرا باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ باید پیشنهاد ناپولی ایتالیا برای جذب سردار آزمون را بپذیرد.

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری ریانووستی روسیه در گزارشی به قلم سرگئی یارمنکو نوشت: از اواسط آوریل (فروردین) رسانه‌های ایتالیایی درباره امکان انتقال سردار آزمون به ناپولی بحث می‌کنند. شاید در اوایل این شایعات را می‌توانستیم با این واقعیت توضیح دهیم که خبرنگاران ایتالیایی به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش وقایع ورزشی چنین اخباری را منتشر می‌کنند. سری A مثل لیگ برتر روسیه به زودی از سر گرفته می‌شوند و اخبار مرتبط با سردار آزمون نیز به فراموشی سپرده نشدند. ناپولی سردار آزمون را به عنوان گزینه جایگزین آرکادیوش میلیک در نظر گرفته و حاضر است ۲۵ میلیون یورو به زنیت پرداخت کند. این مهاجم ایرانی نیز طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی موافق این انتقال است.

دوران حرفه‌ای سردار آزمون نشان می‌دهد او اگر تمایل به امتحان کردن چیز جدیدی داشته باشد باید آزادی عمل پیدا کند. طبق این قاعده سردار آزمون در جایگاه قدیمی‌اش دیگر نمی‌تواند موفقیتی کسب کند. این بازیکن تحت هدایت قربان بردیف (سرمربی) به آرامی در تیم‌های روبین‌کازان و روستوف پیشرفت کرد و عملکرد عالی را در رقابت‌های باشگاهی اروپا برابر تیم‌های اتلتیکو مادرید، بایرن‌مونیخ ، آژاکس و اندرلشت داشت. سردار آزمون که پس از جدایی از روستوف به همراه بردیف به روبین‌کازان بازگشته بود شرایط چندان خوبی در این تیم نداشت و سرانجام اجازه پیوستن به زنیت را یافت. او با زدن ۲ گل برابر فنرباغچه ترکیه در لیگ اروپا شروع کرد و تا پایان همان فصل ۱۰ گل برای زنیت به ثمر رساند و یکی از عوامل قهرمانی تیمش در لیگ برتر روسیه شد.

در ادامه این گزارش با اشاره به روند گلزنی سردار آزمون دربازی‌های زنیت در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا و توقف ناگهانی آن آمده است: برخی افراد آگاه می‌گویند سردار آزمون مثل ماه‌های نخست پیوستنش به زنیت دیگر تمرین نمی‌کند. در چنین شرایطی که بازیکن تمایلش را برای پیوستن به لیگ جدیدی ابراز می‌کند باید اجازه جدایی داشته باشد. سردار آزمون شاید بتواند مثل دوران درخشان بهار ۲۰۱۹ در زنیت در ایتالیا هم بتواند این اتفاق را تکرار کند. او در صورت ماندن در زنیت شاید با شرایط مشابه ماه‌های پایانی حضورش در روبین‌کازان مواجه شود. اکنون هیچکسی نمی‌داند سردار آزمون در چه شرایطی قرار دارد. زنیت می‌تواند به این بازیکن برای دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ برتر روسیه با روشن کردن روند انتقالش به ناپولی ایتالیا انگیزه کافی بدهد. البته در بازار کنونی نقل‌وانتقالات اروپا که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، پرداخت ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو از سوی ناپولی برای سردار آزمون می‌تواند ارزشمند باشد.

سرگئی یارمنکو در خاتمه می‌نویسد: فروش سودمند سردار آزمون با توجه به قانون جدید محدودیت جذب بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه که از فصل آینده اعمال خواهد شد می‌تواند خوب باشد. زنیت اکنون ۱۰ بازیکن خارجی دارد که دو بازیکن باید در پایان فصل فروخته شوند یا به صورت قرضی در اختیار تیم‌های دیگری قرار بگیرند. الکساندر کوکورین که به صورت قرضی در نیم‌فصل لیگ برتر روسیه راهی سوچی شده بود می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای سردار آزمون در صورت جدایی‌اش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیونل رونالدو

      چون‌شما دوس دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج