جاباما
۱۰۰۰۵۲۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس نگران انصراف ۴ تیم لیگ برتری نیست

اگر بازی‌ها لغو شود، پرسپولیس به عنوان صدرنشین می‌تواند قهرمان لیگ باشد و اگر نتایج این ۴ تیمی که قصد کنار کشیدن از لیگ را دارند حذف کنند سرخپوشان تهرانی ضرر نخواهند کرد.

خبرورزشی: ۴ تیم لیگ برتری با ارسال نامه‌ای رسمی تهدید کردند از ادامه رقابت‌های لیگ برتر کنار می‌کشند و در صورت همکاری نکردن سازمان لیگ، به فیفا نامه می‌زنند. مشکلات مالی مهم‌ترین دلیل این ۴ تیم برای عدم حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است و کرونا هم بهانه‌ای شده تا فوتبال را تعطیل کنند.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده هیچ بازیکن یا تیمی را مجبور به بازی نخواهیم کرد، اما مدیران تیم‌ها به دلیل ضرر‌های مالی در روز‌های اخیر علاقه دارند لیگ ادامه یابد. در این بین چند بازیکن هم اعلام کردند ما علاقه به بازی در این شرایط نداریم و نگران سلامتی خانواده‌مان هستیم. در آلمان هم اعلام شد کسی مجبور به بازی نیست، اما همه از ادامه فوتبال استقبال کردند. در ایران هم می‌شود هر تیمی که دوست ندارد بازی کند را کنار گذاشت و باقی تیم‌ها با هم رقابت کنند و فقط چاره‌ای باید برای تیم‌های سقوط‌کننده پیدا کرد و لیگ را بدون این تیم‌ها ادامه داد.

اگر این ۴ تیم را از جدول مسابقات خارج کنند، ضرری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. اگر بازی‌ها لغو شود، پرسپولیس به عنوان صدرنشین می‌تواند قهرمان لیگ باشد و اگر نتایج این ۴ تیم را هم حذف کنند سرخپوشان تهرانی ضرر نخواهند کرد.

۴ تیم نساجی مازندران، ماشین‌سازی، تراکتور و شهرخودرو قصد کنار کشیدن از لیگ برتر را دارند. نگاهی به نتایج این تیم‌ها با پرسپولیس بیندازید. نساجی در تنها بازی برابر سرخپوشان شکست خورده و ماشین‌سازی به تساوی رسیده است. شهرخودرو و تراکتور هم یک برد و یک شکست برابر پرسپولیس دارند. بیایید نتایج این ۴ تیم را حذف کنیم. ۶ بازی و ۱۰ امتیاز از نتایج پرسپولیس کم می‌شود و امتیاز آن‌ها به ۳۷ می‌رسد و بازهم بدون حساب نتایج دیگر تیم‌ها برابر این ۴ تیم، پرسپولیس صدرنشین می‌ماند.

پرسپولیس تا به حال از ۶۳ امتیاز ممکن ۴۷ امتیاز گرفته که ۷۴ درصد کل امتیازات است و اگر این ۶ بازی و ۱۰ امتیاز کم شود، پرسپولیس از ۱۵ بازی ۳۷ امتیاز خواهد داشت و با این حساب ۸۲ درصد امتیازات را کسب کرده که بیشتر از حدنصاب فعلی امتیازات تیم است. انصراف این ۴ تیم چه به لغو بازی‌ها بکشد و چه بدون آن‌ها لیگ ادامه یابد ضرری برای پرسپولیس نخواهد داشت مگر اینکه لیگ را بدون قهرمان تمام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه تِرِکون

      قربون برم خدا را که هیچ راه امیدی برای کیسه کش ها و سایر دشمنان پرسپولیس باقی نذاشته که بتونن جلوی پوکر قهرمانی سرورشون رو بگیرن، حتی اگه همشون باهم انصراف بدن!!

    • ۵۵۵۵

      از هر دری برن پرسپلیس قهرمانه .

      پاسخ ها

      • محمد

        تیم سلطانیفل تا1400قهلمانه...هههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج