جاباما
۱۰۰۰۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

دادستان کل آمریکا: تظاهرات کار تندروهاست

دادستان کل آمریکا با جرم خواندن مشارکت شهروندان ایالت‌های مختلف ایالات متحده در تجمعات اعتراضی، تظاهرات شب‌های اخیر را به گروه های تندرو نسبت داد.

خبرگزاری فارس: دادستان کل آمریکا شبانگاه شنبه به وقت تهران اعلام کرد که عبور از مرزهای ایالتی برای شرکت در اعتراضات «جرم» محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه خبری «ای بی سی نیوز» «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا با اعلام این موضع از مجازات مجرمان توسط پلیس و دادگستری آمریکا خبر داد. وی تظاهرات شب‌های اخیر در شهرهای مختلف ایالات متحده را «آشوبهای خشونت آمیز» خواند و آنها را به «گروه های تندرو» نسبت داد.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز روز شنبه معترضان در شهر «مینیاپولیس» را اغتشاشگرانی خارج از این ایالت توصیف کرد. وی در پیامی در توئیتر نوشت: «۸۰ درصد از اغتشاش‌گران شب گذشته در مینیاپولیس از خارج از این ایالت بوده‌اند. آنها در حال آسیب رساندن به کسب‌وکارها (به خصوص کسب‌ و کارهای کوچک آمریکایی آفریقایی‌ها)، خانه‌ها و جامعه خوب و سخت‌کوش مینیاپولیس هستند که خواستار صلح و برابری هستند.»

دادستان کل آمریکا: تظاهرات کار تندروهاست

اخبار دریافتی از آمریکا حکایت از ناآرامی‌های گسترده و اعلام وضعیت اضطراری در برخی از آن‌ها حکایت دارد. پس از مرگ فجیع مرد سیاه‌پوست آمریکایی بر اثر خشونت افسر سفیدپوست، شهرهای مختلف آمریکا به صحنه اعتراضات سراسری به این عادت رفتاری پلیس آمریکا علیه اقلیت رنگین‌پوست این کشور تبدیل شده است.

فرماندار ایالت «مینه سوتا» از ایالت‌های پر هرج و مرج آمریکا در روزهای گذشته از شنود تماس‌های مردم در این ایالت برای کنترل اوضاع در هم ریخته آن خبر داد. فرماندار مینه سوتا در این زمینه گفت که پشتیبانی‌های اطلاعاتی از سوی ارتش آمریکا فراهم می‌شود و تماس‌های شهروندان همگی رصد می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      خوبه خیلی خوبه این یعنی تقاص پس داد به ظلم و ستمهایی که به کشورهای ضعیف و بی‌دفاع کردید خداوند یا از طریق طبیعت یا از طریق خودتان خودتان را تنبیه و ادب میکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب دادستان ساعت خواب ، یه آبی به صورتت بزن شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج