۱۰۰۰۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طارمی، عامل اصلی موفقیت ریوآوه در این فصل

رقابت‌های لیگ پرتغال نیز همانند اکثر لیگ‌های اروپایی قرار است از چند هفته دیگر پیگیری شود و سایت برزیلی «فوتبال‌ناویا» به همین بهانه به بررسی شرایط تیم‌های و جدول این کشور در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها پرداخته است.

فرهیختگان: رقابت‌های لیگ پرتغال نیز همانند اکثر لیگ‌های اروپایی قرار است از چند هفته دیگر پیگیری شود و سایت برزیلی «فوتبال‌ناویا» به همین بهانه به بررسی شرایط تیم‌های و جدول این کشور در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها پرداخته است.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «تاکنون ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ پرتغال برگزار شده و قرار است ۱۰ هفته باقی‌مانده به‌زودی برگزار شود. ریوآوه یکی از تیم‌هایی است که دارای شانس نسبتا خوبی برای کسب سهمیه لیگ اروپا است و رقابت نزدیکی با دو تیم اسپورتینگ‌لیسبون و گیمارش برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول دارد. آنها فصل موفقی را سپری می‌کنند و به همین دلیل امیدوارند در ۱۰ بازی باقی‌مانده بتوانند اختلاف چهارامتیازی خود را با‌ اسپورتینگ رده‌چهارمی جبران کرده و فصل بعد به لیگ اروپا بروند. این تیم در ۲۴ بازی قبلی خود ۱۰ برد، ۸ تساوی و ۶ باخت کسب کرده است و با ۳۲ گل زده و ۲۳ گل خورده آمار خوبی در این زمینه دارد. مهم‌ترین دلیل آمار مناسب آنها در خط حمله، درخشش مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش ایرانی این تیم است که با ۱۱ گل زده و ۶ پاس گل، نقش مهمی در عملکرد خوب خط‌حمله تیمش داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج