جاباما
۱۰۰۰۶۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سناریو‌های پیچیده برای دو خرید بزرگ بارسلونا

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ دو هدف عمده‌اش در نقل و انتقالات، با سناریوهای جدیدی مواجه شده است.

ورزش سه: روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا امروز صفحه اول خود را به لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ دو هدف اصلی بارسا برای فصل نقل و انتقالات اختصاص داده و می‌گوید سناریوهایی که بلوگرانا برای جذب این دو ستاره با آنها مواجه هست حالا با شرایط اولیه‌ای که برای این دو انتقال متصور بود تفاوت کرده است.

سناریو‌های پیچیده برای دو خرید بزرگ بارسلونا

موندو می‌گوید دو باشگاه اینترمیلان و یوونتوس که قبلا خواهان معاوضه لائوتارو و پیانیچ با چند بازیکن بارسا شده بودند حالا نظر خود را عوض کرده‌اند و پیشنهادهای جدیدشان را به بارسا اطلاع داده‌اند. پیشنهادهایی که در حال حاضر بارسونا در حال بررسی آنها است.

به گزارش این روزنامه کاتالان، اینترمیلان حالا به بارسا اعلام کرده که در معامله واگذاری لائوتارو خواهان به خدمت گرفتن جونیور فیرپو خواهد بود. از طرف دیگر یوونتوس لیست بلندبالایی برای معاوضه با پیانیچ تهیه کرده. در لیست بیانکونری که پیش از این به ویدال و دمبله منحصر بود حالا نام آنسو فاتی، کارلس آلنیا و ریکی پویگ دیده می‌شود.

موندو می‌گوید اگر آرتور ملو به پیشنهاد قبلی یوونتوس پاسخ مثبت داده بود پیانیچ تا امروز رسما به عنوان بازیکن بارسا اعلام شده بود. بارسلونا بعد از انصراف آرتور ملو از انتقال به یوونتوس نلسون سمدو را به این تیم پیشنهاد داد ولی سمدو هم حاضر به انتقال به بیانکونری نبود. موندو دپورتیوو می‌گوید حالا بارسلونا تمایل دارد در مقابل پیانیچ، آرتورو ویدال و عثمان دمبله را به اینتر پیشنهاد دهد ولی مشخص نیست که آیا بیانکونری این دو بازیکن را می‌خواهد یا نه.

دیروز اعلام شد که یوونتوس لیست جدیدی به بارسلونا ارائه داده و حالا موندو دپورتیوو با تایید این مطلب می‌گوید در لیست درخواستی بیانکونری نام دو ستاره جوان بارسلونا آنسو فاتی و ریکی پویگ دیده می‌شود. یوونتوس اعلام کرده که به کارلس آلنیا دیگر بازیکن جوان بارسلونا هم علاقه‌مند است.

سناریو‌های پیچیده برای دو خرید بزرگ بارسلونا

در جبهه دیگر، اینترمیلان هنوز بخش اعظم توان خود را برای اصرار به فعال کردن بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی لائوتارو مارتینز اختصاص داده ولی بارسولنا معتقد است با پیشنهاد دادن چند بازیکن می‌تواند این رقم را پایین‌تر بیاورد. موندو می‌گوید با توجه به اینکه اینتر به پیشنهاد انتقال آرتورو ویدال چندان روی خوشی نشان نداده بارسلونا حالا قصد دارد جونیور فیرپو را هم به این لیست اضافه کند. مدیران ورزشی بارسا معتقدند اینتر از مدتی پیش به جذب فیرپو علاقه‌مند بوده است.

سناریو‌های پیچیده برای دو خرید بزرگ بارسلونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج