۱۰۰۰۷۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نظری: از استقلال به AFC شکایت می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: برنامه‌ای برای شکایت از استقلال به فیفا ندارم، اما می‌خواهم به AFC شکایت کنم.

خبرگزاری میزان: محمدمهدی نظری به بالا رفتن رقم قراردادش با باشگاه نساجی نسبت به فصل قبل و همچنین اتفاقات عجیب در زمان پایان همکاری خود با باشگاه استقلال اشاره داشت که این مصاحبه را می‌خوانید:

با ترس تمرین می‌کنیم

او در مورد شروع تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: تمرینات را با ترس دنبال می‌کنیم چون هیچ‌کدام از پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود. فوتبال درگیرانه است و برخورد صورت می‌گیرد. در این وضعیت حتی چمنِ زمینِ تمرین می‌تواند عامل انتقال کرونا باشد.

نگران فرزندم هستم

وی افزود: به نظرم در کشور‌هایی که امکانات خوبی دارند هم نمی‌شود پروتکل‌ها را رعایت کرد، چه برسد به تیم‌های ما که از بسیاری امکانات محروم هستند. من بیشتر نگران خانواده‌ام مخصوصا فرزندم هستم. تا جایی که بشود پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم چون سازمان لیگ دستور به برگزاری مسابقات داده مجبوریم تمرین کنیم، ولی شرایط خیلی سخت است و مدارا می‌کنیم.

باشگاه باید به تعهداتش پایبند باشد

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به دریافتی بازیکنان این تیم تصریح کرد: فعلا بحث پول مطرح نشده است. به هر حال در شرایط فعلی تعامل بین باشگاه و بازیکن به وجود می‌آید. اگر مسابقات برگزار شود باشگاه باید به تعهداتش پایبند باشد و اگر لغو شود دو طرف مذاکره می‌کنند و برسر درصدی به توافق می‌رسیم.

قراردادم ۷۰ درصد افزایش داشت

قرارداد من نسبت به فصل قبل افزایش بیش از ۷۰ درصد داشته است. از آنجا که فصل قبل عملکرد خوبی داشتم. در فصل جدید پیشنهاد بهتری به من دادند. در همان ابتدا ۱۰۰ میلیون تخفیف دادم، ولی نسبت به فصل قبل قرارداد بهتری بسته‌ام.

می‌توانستم جلوی صدور کارت ارسلان مطهری را بگیرم

نظری در مورد شکایتش از استقلال به نهاد‌های بین‌المللی گفت: برنامه‌ای برای شکایت از استقلال به فیفا ندارم، اما می‌خواهم به‌ AFC شکایت کنم. زمان زیادی از قراردادم با باشگاه استقلال گذشته است. در این چند وقت خیلی تلاش کردم پولم را از باشگاه بگیرم، ولی موفق نشدم. می‌توانستم جلوی صدور کارت ارسلان مطهری را بگیرم، ولی به خاطر باشگاه استقلال و هوادارانش هیچ اقدامی نکردم. از سال ۹۲ تا کنون می‌توانستم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم، اما وقتی دیدم جوابگو نیستند مجبور شدم شکایت کنم. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم، ولی تحمل من هم حدی دارد. امیدوارم احمد سعادتمند مشکلم را حل کند و مجبور نشوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنم.

برخی هم طلب‌شان را گرفتند و هم پول مالیات‌شان را

وی ادامه داد: زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم بعد از مهدی رحمتی بیشترین تعداد بازی را داشتم. در این تیم زحمت کشیدم، ولی در پایان فصل برخی تسویه حساب کردند و یکی مثل من فقط ۴۰ درصد پول گرفت. نمی‌خواهم اسم بیاورم، ولی برخی از همین بازیکنان همه پول‌شان را که گرفتند هیچ، به دنبال این بودند مالیات‌شان را هم از حساب باشگاه بپردازند. چرا این همه تبعیض قائل می‌شوند؟ اگر به همه به یک اندازه پرداخت کرده بودند جای اعتراضی نبود، ولی چرا بازیکنی که آن همه برای تیم بازی کرده بود، باید فقط ۴۰ درصد بگیرد؟

می‌توانستم به تیم دیگری بروم

همان سال پیشنهادات خوبی داشتم و می‌توانستم به جای حضور در استقلال راهی تیم‌های دیگیر شوم ولی برای این تیم بازی کردم و انرژی وقت و توانم را برای استقلال گذاشتم. حالا هم چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط الباقی مبلغ قراردادم را می‌خواهم.

حق باید به حقدار برسد

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پایان خاطرنشان کرد: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم هیچ تبعیضی قائل نشود. با استقلال و پرسپولیس هم مثل دیگر تیم‌ها رفتار کنند. سازمان لیگ باید در این موضوع ورود کند و در مورد همه باشگاه‌ها یکسان عمل کند. اگر حکمی صادر شده است یعنی بازیکن به حق درخواست پول کرده است. لازم است حق به حقدار برسد. باشگاه نساجی با استقلال چه فرقی دارد. نساجی را در نقل‌وانتقالات از ابتدای فصل اذیت کردند و کارت بازیکنان ما را صادر نمی‌کردند، پس چرا در مورد برخی باشگاه‌ها قوانین سخت‌گیرانه نیست؟ شاید برخی استقلالی‌ها از این حرف‌ها ناراحت شوند و به من توهین کنند، ولی بهتر است آنها خود را یک لحظه جای من بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکایت کن و پولتو از این دلالها بگیر تا با آینده هیچ جوانی بازی نکنن

    • بدون نام

      فلسفه وجود تو در طویله کیسه فقط پاداش بخاطر گل نزدن به کیسه بود و کله مرغی بقولش وفا کرد و بعد از قهرمانی پاک پاکش تورو اورد به طویله کیسه همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج