جاباما
۱۰۰۰۸۶۹
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد ناجا با مخلان نظم و امنیت در سواحل

جانشین ناجا گفت: با گردشگرانی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه‌ها و سواحل هستند در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

ایسنا: جانشین ناجا گفت: با گردشگرانی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه‌ها و سواحل هستند در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

سردار قاسم رضایی امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت برگزار شد، با اشاره به جاذبه‌های طبیعی گیلان، اظها کرد: استان گیلان به سبب جاذبه‌های طبیعی و گردشگری همواره پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره اجرای طرح‌های سالمسازی سواحل و دریا، افزود: تفرجگاه‌ها و سواحل استان‌های شمالی از جمله مناطقی هستند که همواره مقصد گردشگران می‌باشند، براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای اجتماعی وزارت کشور تدابیر اندیشیده شده تا گردشگران و مسافران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نقاط استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش مردم گیلان در دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت: مردم گیلان همواره برهه‌های تاریخی مختلف در دفاع از انقلاب و کشور خوش درخشیده‌اند، نیروی انتطامی به عنوان نیروی انقلابی برآمده از مردم و در خدمت مردم است و همواره برای خدمت به مردم در صحنه حضور دارد.

برخورد ناجا با مخلان نظم و امنیت در سواحل

سردار رضایی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و ورود گردشگران و مسافران به استان‌های شمالی، شورای اجتماعی وزارت کشور مصوباتی را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته است و پیرو این مصوبات در استان‌های شمالی قرارگاه امنیت اجتماعی برای تفریح‌، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

جانشین ناجا ادامه داد: این قرارگاه با هشت کمیته در حوزه‌های مختلف از امروز ۱۱ خرداد، به صورت رسمی فعالیت خود را در سه استان شمالی آغاز کرده و پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم است و به ارائه آموزش‌های اجتماعی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در طرح سالم‌سازی سواحل از ظرفیت بسیج هم جهت تذکر و امر به معروف و نهی از منکر استفاده می‌شود، تصریح کرد: با گردشگرانی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه‌ها و سواحل هستند در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

سردار رضایی با بیان اینکه استانداران و فرماندان مناطقی را به عنوان طرح دریا شناسایی و ساماندهی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی گردشگران را به سمت طرح‌هایی که غریق نجات و مجوز دارند، هدایت کنند، مردم از شنا در نقاط پرخطری که ممنوعیت دارد بپرهیزند. خودروها و شناورها هم اگر به پیام‌ها و اخطارها توجه نکنند، توقیف می‌شوند.

جانشین ناجا با تاکید بر اینکه حجاب جزء قوانین است و مرد و زن ندارد لذا همه باید تابع قانون باشند، گفت: پلیس متعلق و در خدمت مردم است و همواره جهت برقراری نظم و آرامش مردم و خانواده‌ها در جاده‌ها، خیابان و... تلاش می‌کند و با مخلان نظم و امنیت براساس قوانین و شرع برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راجوخان هندی

      خخخخخخ،لب دریا با چادر و مغنه؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      یه چیزی بگید که راست باشه بارها وبارها دریا رفتم وخیلی از خانمها سر برهنه وبا تاپ وشلوارک کوتاه بودن جالب اینه که مامور هم اونجا بود هیچ تذکری نداد حتی صدای چند تا خانم درآمد که اینجا مگه اروپاست

      پاسخ ها

      • پارسی

        نرو مگه مجبوری؟
        تو باید 1400 سال پیش بدنیا میومدی

    • TNT2

      مشکل شما بهداشت نیست مشکلتون شادی مردم هستش

    • م

      مشکل کشور مثلا حل شد؟

    • حسین نادریان

      دیگه ساحل دریا باید یه فرقی با جاهای دیگه داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج