جاباما
۱۰۰۰۹۳۴
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

نقص فنی هواپیما را به اهواز برگرداند

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از ایجاد نقص فنی در پرواز شماره ۸۳۳ اهواز به تهران مربوط به هواپیمایی آسمان در شامگاه یکشنبه خبر داد.

ایرنا: مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از ایجاد نقص فنی در پرواز شماره ۸۳۳ اهواز به تهران مربوط به هواپیمایی آسمان در شامگاه یکشنبه خبر داد.

سید مهدی رزاز یکشنبه شب در این خصوص اظهارداشت: این پرواز بعد از اینکه از فرودگاه اهواز انجام شد در حوالی اراک خلبان متوجه نقص فنی در هواپیما شد به همین دلیل مسیر خود را به سمت فرودگاه مبدا تغییر داد.

وی گفت: خوشبختانه هواپیما بدون مشکل در فرودگاه اهواز فرود اند و همه مسافران در سلامت کامل هستند.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافران ، قرار است در ساعت یک بامداد دوشنبه یک فروند هواپیما از فرودگاه مهرآباد ، جایگزین پرواز ۸۳۳ آسمان شود تا در ساعت ۲.۳۰ دقیقه مسافران این پرواز به تهران منتقل شوند.

بر اساس این گزارش، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندرعباس، عسلویه و خارگ مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      حالا همه هواپیماها، نقص فنی پیدا کردن؟؟ شما که به قول خودتان میلیاردها دلار صرف دور زدن تحریم ها کردید، یه راهی هم واسه نوسازی خطوط هوایی می کردید.

    • میثم

      این چندمین پرواز تو روزهای اخیره که با مشکل روبرو میشه چرا نظارت درستی رو این هواپیماهای فرسوده نیست چرا با جون مردم بازی میکنید

    • بدون نام

      نوبت نقص فنی هواپیماهاس

    • بدون نام

      تمامه مهندسین هواپیمایه دنیا میدونن که نیازه هواپیما به اورهال بعد از دو ماه اشیانه بودن سه برابر بیشتر از اون هواپیمائیه که اون دو ماه را پرواز داشته است. تازه این درمورد هواپیمایه قابله استفاده است نه این طیاره ها که ساخته پنجاه ساله پیش است.

    • بدون نام

      وقتی هنوز از هواپیماهای 50 سال پیش استفاده میکنید همینه دیگه.بعد جالبه تا حالا نشده هواپیمایی که مسئولان رو جابجا میکنه نقص فنی پیدا کنه.چون با پول مردم بهترین هواپیماها رو سوار میشن و برا جون مردم هم ارزشی قائل نیستن

    • بدون نام

      کرونا رو هم جابجا میکنن مسافرا

    • بدون نام

      خب اگ رسیده اراک تهران خیلی نزدیکتر از اهواز بود براش عجب!!!!درست میگم یا نه؟

    • بدون نام

      متاسفانه این چند روزه خبر نقض فنی هواپیماها که مجبور به فرود اضطراری میشوند مستمرا در اخبار داره منعکس میشه اغلب هواپیماها فرسوده شدن و یا قطعات یدکی نیست و .... و انقریب است که خدای ناکرده خبر سقوط هواپیما و از دست رفتن هموطنان را بشنویم و آن وقت مسئولین دنبال مقصر میگردن و.....
      خوب خیلی واضح است که هر وسیله ایی یک عمر مفید دارد و عمر مفید ناوگان هوایی کشورم رو به اتمام است باید که باز سازی و نو سازی شود. ترا به خدا به داد این مردم برسید فکر کنم که با جمع اموال به غارت رفته و اختلاسهای کلان این چند ساله میشد کل ناوگان یا بخش قابل توجه آنرا نوسازی کرد حتی در شرایط تحریم
      و اگر گفته شود که تحریم هستیم و قطعات به ما نمیفروشند این هم عذری بدتر از گناه است. تا کی؟ به چه قیمت؟

    • بدون نام

      در شرکت های هوا‌ پیمایی‌ ببندی‌ تا جان یه‌ عده‌ بی‌ گناه ازدست‌ نره‌خودتون‌ خبرداری‌هوا. پیمای سالم توایران‌ نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج