۱۰۰۱۱۳۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

حمایت آرون رمزی از شروع دوباره سری آ و لیگ برتر

آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس، از شروع مجدد رقابت های سری آ و لیگ برتر حمایت کرد.

ورزش سه: با شیوع ویروس کرونا، رقابت های ورزشی در سراسر دنیا به حال تعلیق درآمد و حتی لیگ های مانند فرانسه و هلند نیمه کاره به اتمام رسید.

اما بعد از از سر گیری رقابت های بوندس لیگا، اکنون سایر لیگ های معتبر اروپایی از جمله سری آ و لیگ برتر نیز به دنبال شروع مجدد رقابت ها و به پایان رساندن این فصل هستند؛ اقدامی که آرون رمزی هم در آن حمایت کرده است.

او به اسکای اسپورتس گفت:" فکر می کنم درست است که اکنون در سراسر اروپا تلاش شود که فوتبال دوباره شروع شود. برای ما و لیگ برتر شروع دوباره رقابت ها طبیعی است و به عنوان بازیکن، ما می خواهیم به زمین برویم و دوباره بازی کنیم.

دل مان برای بازی کردن تنگ شده و اگرچه شرایط اکنون متفاوت است، ما همچنان عاشق بازی کردن هستیم و دل‌مان برایش تنگ شده است؛ بنابراین از شروع دوباره بازی ها هیجان زده هستیم."

یوونتوس در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به لاتزیو در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در کوپا ایتالیا هم باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل میلان قرار بگیرند. شاگردان مائوریتزیو ساری در لیگ قهرمانان نیز امیدوارند که بتوانند شکست ۱-۰ دیدار رفت مقابل لیون را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جبران کنند.

رمزی در مورد اولویت تیمش گفت:" برای ما اکنون مهم است که لیگ را به پایان برسانیم. امیدوارم همه سالم بمانند و به آنچه می خواهیم برسیم و پس از آن برای فتح چمپیونزلیگ تلاش کنیم.

کسی چه می داند؟ احتمالات چندانی وجود ندارد و تا آن زمان اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما ما هفته به هفته پیش می رویم و شکرگزار خواهیم بود اگر بتوانیم بار دیگر بازی کنیم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید مشهدی

      احتمالا توی خبرها خونده که قالیباف از سردار سلیمانی خواسته که دستش رو بگیره، حالا میخواد گل بزنه و به عنوان وسیله عمل کنه. خوش به حال سردار قالیباف که اینقدر زود داره دعاش مستجاب میشه.

    • دونالد ترامپ

      خائن از ارسنال رفتي حالا خوب شد اونجا نيمکت نشين شدي؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج