جاباما
۱۰۰۱۲۲۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اعتراف سارقان ۲کیلو طلا در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنان به ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنان به ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: در سال ۹۳ فردی طلا فروش اهل تبریز با یک دستگاه خودرو در حوالی شهر سنندج در حرکت بوده که توسط دو سارق، خودروی وی متوقف و بوسیله چاقو مجروح و مقدار ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع طلاجات همراه وی سرقت می شوند.

وی افزود: ۲ سارق مورد نظرکه اهل تهران هستند پس از سال ها متواری با اشراف اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی در نهایت در شهرستان "دیواندره" شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه سارقان به ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتراف کردند، به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را جدی گرفته و از حمل وجه نقد، اشیاء قیمتی وانواع طلاجات به مقدار زیاد و بدون ملاحضات ایمنی و امنیتی جدا خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج