جاباما
۱۰۰۱۳۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خلیل‌زاده: وریا پول نگرفته بود، اما رسید پرداخت داد

رییس هیأت مدیره استقلال می‌گوید، منظور مدیرعامل این تیم در مصاحبه‌های اخیرش، او نبوده و به خاطر نداشتن اطلاع کافی از متمم قرارداد با کارگزار این باشگاه، آن حرف‌ها را زده است.

ایسنا: اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال درباره صحبت‌های مدیرعامل استقلال مبنی بر این که افرادی در این باشگاه هستند که مانع از درآمدزایی می‌شوند، گفت: من با سعادتمند صحبت کردم و به او گفتم اگر منظورت من هستم بگو و او هم در جلسه غروب ۱۲ خرداد اعلام کرد که منظورش من نیستم.

وی ادامه داد: اتفاقی که برای دو شرکت کارگزار افتاده این است که شرکت آریابرتر ادعا دارد که باشگاه شرکت کارگزار را به شرکتی دیگر واگذار کرده اما این موضوع مانع از درآمدزایی باشگاه نشده است. ایشان متوجه متمم قرارداد نبودند. اکنون قرارداد با کارگزار جدید بسته شده و حدود ۱۲ میلیارد هم به باشگاه داده شده است. شرکت آریابرتر دو قرارداد با باشگاه استقلال داشت که یکی به صورت کارگزار و شراکت در درآمد بود و دیگری قراردادی قرض‌الحسنه که از خرداد پارسال تا اسفند به باشگاه پول پرداخت کردند.

خلیل‌زاده درباره همکاری‌ با سعادتمند گفت: ما اختلاف سلیقه داریم و بحث هم می‌کنیم اما با هم همکاری داریم و سعی کردیم هر کاری را که شروع کرده‌ایم به اتمام برسانیم. در جلسه عصر دیروز با ایشان صحبت کردیم و به من گفت که منظورش از آن مصاحبه من نبودم و قرار شده امروز جلسه‌ای را با حضور سعادتمند، شرکت کارگزار جدید و آریابرتر برگزار کنیم.

او در پاسخ به اظهارات وریا غفوری در برنامه تلوزیونی «فوتبال برتر»، گفت: وریا در زمان فتحی قراردادی با باشگاه بسته بود که ۵۵۹ میلیون آن در قرارداد نیامده بود اما او رسید پرداختش را به باشگاه داده بود؛ در حالی که این پول به او پرداخت نشده بود. من متوجه این قضیه شدم و جلسه‌ای را با او برگزار کردیم و گفتیم طبق رسید نباید پولی به غفوری پرداخت کنیم اما این حقش را خواهیم داد. این امر با حضور ایران در جام ملت‌ها همزمان شد و پس از بازگشت، استقلال باید بلافاصله به قطر می‌رفت تا بازی خود را انجام دهد که وریا در فرودگاه به مجیدی اعلام کرد تا پول او را ندهیم، با تیم به قطر نمی‌رود. پس از آن من دو بار با مجیدی و سپس با کریمی و موسوی که آن زمان عضو هیأت مدیره بود، صحبت کردم و وریا راضی شد پس از بازگشت به ایران پولش را دریافت کند. در جلسه بعدی ما با این بازیکن، ما چکی را که از شرکت آریا برتر گرفته بودیم، به وریا دادیم اما موعد وصول آن چک، من از سرپرستی باشگاه رفته بودم و مسئولیت پاس کردن آن به عهده فتح‌الله‌زاده بود. متأسفانه چک پاس نشد و من به فتح‌الله‌زاده و منزوی گفتم که به وریا اطلاع دهند تا خرداد تحمل کند تا باشگاه پولش را پرداخت کند و دروغی در کار نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج