۱۰۰۱۴۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۲۰ آتش‌سوزی در چیتگر طی ۶ ماه

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: آمار آتش سوزی‌های شش ماه اول سال گذشته نشان می‌دهد، بیش از ۲۰ مورد آتش‌سوزی در شش ماه ثبت شده است و این امر در بیست سال گذشته بی‌سابقه است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: آمار آتش سوزی‌های شش ماه اول سال گذشته نشان می‌دهد، بیش از ۲۰ مورد آتش‌سوزی در شش ماه ثبت شده است و این امر در بیست سال گذشته بی‌سابقه است.

مجید فراهانی در جریان دویست و هفدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در پارک چیتگر گفت: از همان روزهای ابتدایی سوگند یاد کردیم که در دفاع از حق مردم مسامحه نکنیم. تذکر اعضای شورا یکی از اختیارات قانونی است و بر آن اساس شهرداری باید بررسی کند و شهردار هم پاسخ رسمی دهد.

او با بیان اینکه هر گونه ممنوعیت و محدودیت در حقوق قانونی که مردم داشتند و مکتسبه است باید به تصویب شورا برسد گفت: هیچ یک از اعضای شورا و مدیری از مدیران شهرداری حق ندارد در حقوق همیشگی مردم محدودیت ایجاد کند.

فراهانی با بیان اینکه اولین بار است که تذکر اعضای شورا را در روابط عمومی مناطق پاسخ می دهد گفت: ما نماینده مردم هستیم و خواهش من از رئیس شورا این است که از حقوق مردم بر اساس قسمی که یاد کرده ایم دفاع کند.

فراهانی با بیان اینکه محدودیت و محرومیت در خصوص کارهایی که مردم انجام می دهند پذیرفته شده نیست، گفت: آنچه که در پارک چیتگر رخ داد و دل همه را سوزاند اولین بار نیست. اگر آمار آتش سوزی های شش ماه اول سال گذشته را مورد بررسی قرار دهید بیش از ۲۰ مورد آتش سوزی در شش ماه در چیتگر ثبت شده است و این امر در بیست سال گذشته در چیتگر بی سابقه است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: این امر نشان می دهد اداره و مدیریت پارک های بزرگ در پایتخت با توجه به نبود امکانات لازم منطقه برای حفاظت باید در اختیار سازمان پارک ها قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج