۱۰۰۱۴۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کلوپ: می‌خواهیم در هر ۹ دیدار پیروز شویم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که هدف تیمش کسب بیشترین امتیاز از ۹ بازی باقی مانده لیگ برتر است و برایش فرقی نمی کند که کی و کجا، قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

ورزش سه: سه ماه بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرار است این رقابت ها از ۱۷ ژوئن (۱۵ روز دیگر)، آغاز شود و لیورپول برای اینکه بتواند قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی کند، به ۲ پیروزی دیگر نیاز دارد.

قرار است بازی های باقی مانده پشت درهای بسته برگزار شود و تعدادی از بازی ها، از جمله دیداری که می تواند به قهرمانی لیورپول منجر شود، در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. کلوپ بار دیگر تاکید کرد که مشکلی با این موضوع ندارد و تنها به بازگشت به رقابت ها و به پایان رساندن این فصل فکر می کند.

او به بی بی سی گفت:" فکر کردن به قهرمانی هم جذاب است اما ما هنوز قهرمان نشده ایم و این را می دانیم. می دانیم که به قهرمانی نزدیک هستیم اما فقط نزدیک. ۲۷ امتیاز دیگر برای ما باقی مانده و ما تمام تلاش مان را می کنیم تا همه این امتیازات را به دست بیاوریم.

ما هنوز قهرمان نشده این. ما باید دیدارهایی برگزار کنیم و باید در آنها پیروز شویم. نمی خواهیم بعد از دو پیروزی، متوقف شویم یا هر اتفاقی که بیفتد. فکر نمی کنم که پیروزی ما از قبل قطعی است. ما باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

اگر قهرمان شویم، هر نوع جشنی که ممکن باشد، درون تیم برگزار خواهیم کرد و با هواداران مان وقتی که اجازه آن داده شود، جشن می گیریم.

می توانم قول بدهم که اگر این اتفاق بیفتد، در شهر هم جشن می گیریم. هر زمان که باشد. چه کسی اهمیت می دهد! ما تنها به روزی نیاز داریم که همه بتوانند بیایند و با هم جشن بگیریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج