۱۰۰۱۶۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کیلینی باز هم درباره سوپر ماریو نظر داد

جورجو کیلینی در کتابش بخشی دیگر را هم به ماریو بالوتلی اختصاص داده و مویزه کین را برتر از او دانسته است.

خبرورزشی: جورجو کیلینی در کتابش بخشی دیگر را هم به ماریو بالوتلی اختصاص داده و مویزه کین را برتر از او دانسته است.

کتاب جورجو کیلینی مدافع باسابقه و باتجربه یوونتوس که به تازگی با عنوان «من جورجو هستم» به چاپ رسیده است در هر فصلش پر از داستان و حواشی است. داستان و حواشی که ظاهراً یک سر آن به ماریو بالوتلی مربوط می‌شود.

مدافع یوونتوس که در تیم ملی ایتالیا با بالو همبازی بوده و هست دفعه قبل به خاطر انتقاد از سبک تمرینی بالوتلی در کتابش حاشیه‌ساز شد که واکنش بالوتلی را نیز به همراه داشت. او این‌بار با مقایسه مویزه کین بازیکن سابق یوونتوس و بالوتلی در یک فصل دیگر از کتابش مجدداً این بازیکن را زیر سؤال برد و از نظر فنی او را مورد انتقاد قرار داد.

مقایسه یا تخریب؟

جورجو در کتاب زندگی نامه‌‌اش به مقایسه مویزه بازیکن سابق یوونتوس و فعلی اورتون با سوپرماریو پرداخته است. مقایسه‌ای که کاملاً مشخص است بیشتر برای اشاره به نکات منفی بالوتلی است تا نکات مثبت مویزه جوان.

مویزه مثل بالوتلی نیست

کیلینی در کتاب زندگی نامه خود این‌طور در مورد مویزه و بالوتلی می‌نویسد: «بالوتلی فقط قدرت شوت‌زدن دارد. عده‌ای وجود دارند که در حال حاضر بالو را با مویزه کین مقایسه می‌‌کنند. او بازیکنی است که جاه‌طلب و سرکش به نظر می‌رسد. با این حال باید بگویم مویزه بازیکنی کاملاً متفاوت از بالوتلی است.»

حضور کنار مویزه در یووه

جورجو قبلاً در یوونتوس تجربه بازی و تمرین کنار مویزه کین جوان را داشت و همین بهانه خوبی است تا هم از او صحبت کند و هم اینکه بخواهد بالوتلی را هدف انتقادات خود قرار دهد. او شاید اسمی از بالوتلی در ادامه کتابش نبرد اما کدهایی که می‌دهد مشخص است روی صحبتش با سوپرماریو است: «البته بگویم بارها با مویزه کین در تیم جوانان یوونتوس تنبیه و برخورد شد.

او اما وقتی برای تیم اصلی یوونتوس بازی می‌کرد همیشه به اعضای تیم احترام می‌گذاشت. گاهی اوقات یادم می‌‌آید کین به اخطارها بی‌توجهی می‌کرد و دیر سر تمرین حاضر می‌شد اما بدانید این رفتارهایی است که بدون مشکل می‌توان تغییرش داد.» کین در حال حاضر در اورتون عضویت دارد و در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند. شاید دوباره شرایط طوری رقم خورد که کین و کیلینی دوباره در یوونتوس باهم همبازی شوند و کنار همدیگر برای بیانکونری بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج