۱۰۰۱۶۸۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

خواجوند: حکم قطعی علیه پرسپولیس صادر نشده

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده‌های مفتوح دو سرمربی خارجی پیشین این باشگاه گفت: وقتی پرونده‌ای مفتوحه بوده و حکم قطعی آن صادر نشده باشد، شانس مذاکره و حتی مصالحه وجود دارد. در حال حاضر هم هیچ حکم قطعی صادر نشده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده‌های مفتوح دو سرمربی خارجی پیشین این باشگاه گفت: وقتی پرونده‌ای مفتوحه بوده و حکم قطعی آن صادر نشده باشد، شانس مذاکره و حتی مصالحه وجود دارد. در حال حاضر هم هیچ حکم قطعی صادر نشده است.

مهدی خواجوند در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون طرح دعوا کرده و ما هم دادخواست متقابل خود را ارسال کرده‌ایم و پرونده در مرحله صدور حکم است. حالا اگر قرار باشد با کالدورن وارد مذاکره شویم آن تصمیم مدیریتی است.

وی ادامه داد: کالدرون مطالبه پول کرده و ما هم دادخواست خود را ارسال کرده‌ایم البته همیشه امکان مصالحه وجود دارد و بسیاری از پرونده‌ها پس از ورود به مرحله صدور حکم و دعوا، به مذاکره و مصالحه ختم می شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرونده برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: خیلی‌ها از ما ایراد می‌گیرند که شما در پرونده برانکو بازنده هستید و چرا طرح دعوا می‌کنید؛ این ایرادی غیر اصولی و تفسیری غلط است. در همین پرونده، برانکو مبلغی را از باشگاه طلب کرده بود و ما با طرح دعوی که کردیم توانستیم کاری کنیم که در حکم صادره فیفا مبلغ زیادی از مبلغ مورد درخواست برانکو کم شود. بالاخره ما همیشه برای دفاع جا داریم و هر پرونده هم پروسه خودش را دارد.

خواجوند خاطرنشان کرد: وقتی پرونده‌ای مفتوحه بوده و حکم قطعی آن صادر نشده باشد، شانس مذاکره و حتی مصالحه وجود دارد. در حال حاضر هم هیچ حکم قطعی صادر نشده و شرایط امروز باشگاه با شرایط ۵ ماه قبل از نظر مالی فرق کرده است.

وی گفت: هیچ حکم قطعی علیه ما صادر نشده است؛ در مورد کالدرون حتی حکم اولیه هم هنوز در کار نیست.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره پرداخت مطالبات گابریل، چوک و نیلسون عنوان کرد: طلب گابریل و چوک را فیفا پرداخت می‌کند. در مورد نیلسون هم نگاه مدیریت این است که پول پرداخت شود تا حکم قطعی صادر نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه امثال تو بی سواد به باشگاهه ضرر میزنید

    • بدون نام

      دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
      با وجود مدیران و مشاوران توانمند به امید خدا رای محکومیت هم بزودی ابلاغ و از بیت المال تامین میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج