جاباما
۱۰۰۱۹۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سنگ‌اندازی PSG برای فروش نیمار به بارسلونا

باشگاه پاری سن‌ژرمن شرایط برای بازگشت نیمار به بارسلونا را سخت کرد.

خبرگزاری میزان: نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد، نیمار می‌خواهد به بارسلونا بازگردد و مدیران این باشگاه کاتالونیایی هم از بازگرداندن این ستاره برزیلی به نوکمپ استقبال می‌کنند.

پس از اینکه تابستان گذشته مذاکرات باشگاه بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن برای بازگرداندن نیمار به اسپانیا به بن‌بست خورد، انتظار می‌رفت انتقال این بازیکن به بارسا در تابستان پیش‌رو آسان‌تر از گذشته باشد، اما حالا بر اساس گزارش «اسپورت» خبر می‌رسد شرایط برای عملی کردن این انتقال حتی سخت‌تر از گذشته شده است.

مذاکرات بارسلونا با PSG از هفته گذشته دوباره از سرگرفته شده و همین اول کار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کاملاً موضعی محکم گرفته و برای فروش نیمار مبلغ ۱۷۵ میلیون یورو به طور نقدی می‌خواهد. مدیران این باشگاه فرانسوی به همتایان خود در بارسلونا گفته‌اند به هیچیک از بازیکنان این تیم هم علاقه‌ای ندارند که بخواهند او را وارد این معامله کنند، در نتیجه تنها پول نقد برای واگذاری ستاره برزیلی خود می‌خواهند.

بارسلونا اولویتش را روی لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر قرار داده و پول انتقال او فعلًا فراهم شده است، اما برای برای به خدمت گرفتن نیمار تنها گزینه‌های معاوضه بازیکن یا پرداخت به صورت اقساطی امکان‌پذیر است.

با این وجود مذاکرات بین طرفین هنوز به بن‌بست نخورده، اما همین اول کار مشخص است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد ستاره برزیلی‌اش را به سادگی از دست بدهد. فعلاً مشخص نیست که موضع بارسا چه خواهد بود، اما اگر PSG روی موضع خود پافشاری کند، احتمالاً انتقال نیمار به بارسلونا در این تابستان هم منتفی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج