جاباما
۱۰۰۱۹۸۳
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

اجرای طرح ملی جام نشاط ویژه زنان سراسر کشور

معاون توسعه ورزش زنان از اجرای «طرح جام نشاط و تندرستی» به عنوان دومین طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در راستای برنامه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در میان دختران و زنان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا: معاون توسعه ورزش زنان از اجرای «طرح جام نشاط و تندرستی» به عنوان دومین طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در راستای برنامه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در میان دختران و زنان خبرداد.

مهین فرهادی‌زاد در این خصوص عنوان کرد: طرح جام نشاط و تندرستی به عنوان دومین طرح ملی وزارت ورزش و جوانان با هدف ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در میان دختران و زنان در حال پیگیری است.

وی با بیان این مطلب که با اجرای این طرح در سه سال اخیر ارتقای تندرستی و نشاط جامعه زنان را هدف قرار گرفته است، توضیح داد: جام «نشاط و تندرستی» در ادامه مشارکت همه جانبه زنان به صورت تیم منتخب بستگان و فامیل‌ها اجرایی شده که در سطح شهرستان، استان و کشور به صورت رسمی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این طرح ملی زنان و دختران بدون واسطه، برنامه تمرینات ورزشی روزانه خود را با علم به چگونگی تاثیر براندام‌های بدن به ساده‌ترین شیوه از تارنمای رسمی وزارت ورزش و جوانان دریافت می‌کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: هدف اصلی طرح ارایه اطلاعات و برنامه‌های ورزشی به مخاطبان برای ایجاد عادت ورزش کردن در زندگی روزانه و جلوگیری از فقر حرکتی و ناهنجاری‌های جسمانی و روانی است.

فرهادی‌زاد این نکته را مورد توجه قرار داد که افزایش دانش و آگاهی حرکتی، ایجاد نشاط از طریق ورزش، اصلاح سبک زندگی با ایجاد فرهنگ حضور در فعالیت‌های ورزشی، نهادینه سازی ورزش در خانواده وزندگی فردی ارتقاء سطح سلامت جسمانی-روانی و اجتماعی خانواده درزمره اهداف‌های دومین طرح ملی ورزش در سطح کشور است.

فرهادی زاد افزود: در این طرح ۶ شاخص آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی شامل (هماهنگی، تعادل، قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، استقامت قلبی و عروقی، انعطاف پذیری) در ۵۲ برنامه هفتگی و از طریق بارگذاری تمرینات در تارنمای وزارت ورزش و جوانان «الو ورزش» در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: این طرح از سال ۹۶ در کشور به اجرا درآمده است که در مرحله نهایی طرح که به شکل جشنواره ملی برگزار شده است، ۲۶ هزار و ۹۱۴ نفر در سال ٩٦ و ۱۴ هزار و ۱۴۶ نفر در سال ٩٧ و ۱۳هزار و ۴۸۲ نفر در سال ٩٨ مشارکت داشته‌اند.

این مقام مسوول در ورزش زنان افزود: معاونت توسعه ورزش بانوان، مجری این طرح است و با رویکرد ارتقاط سطح سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی جامعه و ایجاد نشاط و شادابی از طریق ورزش به صورت استانی، منطقه ای و کشوری اجرایی شدن آن را برعهده دارد.

وی از این طرح به عنوان یکی از کاربردی‌ترین طرح‌های ورزشی نام برد که جامعه مخاطب می‌تواند در خانه‌ی خود، به راحتی تمرینات ورزشی‌اش را پیگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازادی

      قیافه این زنه ادمو یاد اردوگاه های شکنجه میندازه، طرح نشاط؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      نشاط با چادر مشکی و روسری مشکی و در و دیوار مشکی ...یه خورده بیشتر تلاش کنید نشاط زیادترم میشه!!!

    • بدون نام

      با مسابقه مگه نشاط به جای جای مملکت میرسه نشاط تو همون سالن میمونه
      41 ساله نشاط از ما دریغ کردند بخوای کارت جلو بیفته باید گریه کنی و ازش فیلم بگیری

    • بدون نام

      با مسابقه مگه نشاط به جای جای مملکت میرسه نشاط تو همون سالن میمونه
      41 ساله نشاط از ما دریغ کردند بخوای کارت جلو بیفته باید گریه کنی و ازش فیلم بگیری

    • اُفُقْ

      نشاط!!!

    • بدون نام

      ایران یعنی غم

    • آلبالو

      دوچرخه سواری رو آزاد کنین ما نشاط نمیخوایم

    • ح

      خدا می‌دونه بااین اسم چقدر بودجه بخورند.
      چون اینا ونشاط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج