جاباما
۱۰۰۲۱۶۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران- عربستان؛ دوئل سرنوشت‌ساز آسیایی

لیگ قهرمانان آسیا بعد از دو هفته برگزاری متوقف شد و حالا با تصمیم AFC ادامه مرحله گروهی در زمین بی طرف و به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

ورزش سه: لیگ قهرمانان آسیا بعد از دو هفته برگزاری متوقف شد و حالا با تصمیم AFC ادامه مرحله گروهی در زمین بی طرف و به صورت متمرکز برگزار می‌شود. این در حالی است که تیم های ایرانی در دو هفته اول هیچ میزبانی ای نداشتند و حالا بدو بازی در ورزشگاه خانگی باید برای صعود تلاش کنند؛ آن هم در شرایطی که عملکردشان در مرحله گروهی بسیار ضعیف بود.

ایران- عربستان؛ دوئل سرنوشت‌ساز آسیایی

از 4 تیم ایرانی، هیچ کدام در منطقه سبز صعود قرار ندارند و در مجموع 6 امتیاز از 24 امتیاز ممکن گرفته اند. اما آن طرف هر 4 نماینده عربستان سعودی در رتبه اول یا دوم هستند و با کسب 20 امتیاز از 24 تا، در وضعیت ویژه برای صعود به مرحله حذفی قرار دارند. در دو هفته ابتدایی تیم الهلال و الاهلی توانستند شهرخودرو و استقلال را شکست دهند و حالا پرسپولیس و سپاهان باید با غلبه بر دو تیم زردپوش التعاون و النصر شانس خود را زنده نگه دارند.

در صورتی که تیم های ایرانی بازی رودررو با عربستانی ها را به نفع خود خاتمه دهند، شانس خوبی برای صعود پیدا می‌کنند اما در غیر امکان دارد حتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2020 هیچ نماینده ای نداشته باشد. در بین تیم های قطری نیز السد و الدحیل عملکرد خوبی داشته اند اما در مجموع امتیازات نمایندگان هر کشور، فعلا عربستان صدرنشین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فردای بهتر

      هر چهار نماینده با آبروریزی امسال کارشون تو آسیا تموم میشه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج