جاباما
۱۰۰۲۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پروژه‌های نقل و انتقالاتی استقلال کامل می‌شود؟

هنوز نقل و انتقالات رسمی لیگ بیستم شروع نشده است، اما در روزهایی که لیگ به دلیل بحران کرونا تعطیل است، شایعات و اخبار مربوط به نقل و انتقالات از گوشه و کنار شنیده می‌شود.

ایلنا: هنوز نقل و انتقالات رسمی لیگ بیستم شروع نشده است، اما در روزهایی که لیگ به دلیل بحران کرونا تعطیل است، شایعات و اخبار مربوط به نقل و انتقالات از گوشه و کنار شنیده می‌شود. ازجمله اینکه دیروز خبر رسید باشگاه استقلال با ۲ بازیکن جوان در پست وینگر و مهاجم قرارداد بست! اینکه استقلالی‌ها سراغ کدام گزینه‌ها خواهند رفت هنوز به‌طور کامل مشخص نیست، اما دست‌کم مشخص است که آبی پوشان در چه پست‌هایی به دنبال جذب بازیکن و تقویت خودشان هستند.احمد سعادتمند هم در جلسه‌ای که با فرهاد مجیدی داشت به او قول داد که برای فصل آینده یک تیم خوب طبق نظر سرمربی تیم خواهد بست.

دروازه بان

یکی از پست‌هایی که استقلالی‌ها در نقل و انتقالات به دنبال خرید بازیکن و تقویت کردن خودشان هستند به دروازه‌بانی برمی‌گردد. پس از جدایی مهدی رحمتی و تمدید قرارداد با حسین حسینی در نقل و انتقالات تابستانی، آبی پوشان با گزینه‌های زیادی صحبت کردند و وارد مذاکره شدند.از تلاش برای بازگرداندن رحمتی تا اسامی چون محسن فروزان،اکبر منادی، حامد لک، محمدرضا اخباری، کوروش ملکی و این اواخر سوشا مکانی برای استقلال مطرح‌شده است.

فعلاً حسین پورحمیدی گلر دوم استقلال است که این دروازه‌بان جوان که در تیم ملی امید هم شاگرد فرهاد مجیدی بوده آلترناتیو و رقیب چندان مطمئنی برای شماره یک استقلال نیست. باید دید استقلالی‌ها برای تقویت دروازه تیمشان سراغ کدام گزینه می‌روند؟

مدافع

استقلال در بخش دفاعی عملکرد خوبی از خودش به‌جا نگذاشته است. جدا از موضوع بازی با ۳دفاع خطی و مصدومیت زیاد مدافعان، یکی از دلایل این موضوع نبود یک مدافع لیدر و باتجربه در جمع مدافعان استقلال عنوان می‌شود. بر همین اساس هم در نیم‌فصل بحث بازگشت پژمان منتظری و مذاکره با محمد طیبی و هادی محمدی در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد.

در نیم‌فصل هم استقلالی‌ها با نیکلای بودوروف قرارداد بستند که این بازیکن هم درنهایت از این تیم جدا شد. این در شرایطی است که آبی پوشان در این پست بازیکنانی مثل روزبه چشمی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی،محمد دانشگر، شاهین طاهر خانی و عظیم گوگ را در اختیاردارند. حالا باید دید جانشین بودوروف کدام مدافع باتجربه لیگ برتر خواهد بود. از جمع این مدافعان قرارداد دانشگر و چشمی به پایان می‌رسد.

وینگر و مدافع چپ و راست

استقلالی‌ها در پست وینگر و مدافع چپ و راست هم به دنبال خرید بازیکن و تقویت خودشان بودند. آرمین سهرابیان، سعید آقایی و عقیل کعبی و دانیال اسماعیلی فر در نقل و انتقالات زمستانی نامشان برای استقلال مطرح‌شده بود.استقلال در پست دفاع راست فقط وریا غفوری را در اختیار دارد و آلترناتیو‌های او امیرحسین کارگر جوان و علی دشتی هستند که هیچ‌کدام خوب و مطمئن نشان ندادند. در سمت چپ هم میلاد زکی پور و هرویه میلیچ حضور دارند. فرهاد مجیدی برای جبران کمبود بازیکن در پست وینگر گاهی اوقات مجبور شد از بازیکنانی نظیر غلامی و دانشگر در پست‌های غیرتخصصی بازی بگیرد.

هافبک

یکی دیگر از پست‌هایی که آبی پوشان نیاز قطعی به خرید دارند،هافبک طراح یا هجومی است. جایی که فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند و داریوش شجاعیان چندان مطمئن نشان ندادند و فراز و نشیب زیاد و مصدومیت‌های شدیدی داشتند.

اصلی‌ترین گزینه آبی‌ها برای این پست در نقل و انتقالات زمستانی آیاندا پاتوسی بود که باکم کاری مدیران وقت استقلال راهی فولاد خوزستان شد. فعلاً که خرید بازیکن خارجی برای سرخابی‌ها ممنوع است و گزینه پاتوسی از لیست آبی‌ها خط‌خورده است مگر اینکه تا شروع نقل و انتقالات تصمیم دیگری گرفته شود.

سعید واسعی، میلاد‌‌‌ جهانی و مسعود شجاعی در کنار پاتوسی ازجمله خوب‌های لیگ نوزدهم بودند که باید دید استقلال سراغ هیچ‌کدام می‌رود و اصلاً می‌تواند در این پست بازیکن بزرگ و نامداری به خدمت بگیرد یا نه؟ واسعی در نیم‌فصل هم از گزینه‌های استقلال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل چند فصل اخیر ، دوباره بازی با نامهای بزرگ و نهایتا هیچ....

    • بدون نام

      این خبرگزاریها همینطور یه چیزی واسه خودشون سر هم میکنن اخه حامد لک هوادارای استقلال سایشو با تیر میزنن اونوقت بیاد استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج