جاباما
۱۰۰۲۱۶۹
۱۱ نظر
۵۰۱۸
۱۱ نظر
۵۰۱۸
پ

آموزش و پرورش: همه مدارس را باز نکردیم

سخنگوی آموزش‌ و ‌پرورش شهر تهران گفت: ما نام حضور دانش آموز را در مدرسه را بازگشایی مدارس می‌گذاریم، اما همه مدارس را باز نکردیم بلکه دو پایه نهم و دوازدهم باید در امتحانات حضوری شرکت کنند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی آموزش‌ و ‌پرورش شهر تهران گفت: ما نام حضور دانش آموز را در مدرسه را بازگشایی مدارس می‌گذاریم، اما همه مدارس را باز نکردیم بلکه دو پایه نهم و دوازدهم باید در امتحانات حضوری شرکت کنند.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با برنامه رادیو گفتگو گفت: از ابتدای شیوع کرونا بنا بر آموزش به صورت غیرحضوری بود.

در مدارس در شهر تهران آموزش‌های غیرحضوری فراتر از آموزش از طریق اپلکیشن شاد پیش رفت و برای همین اکثر دانش آموزان از این آموزش ها بهره گرفتند. اعلام کردیم معلمان در مدارس برای دانش‌آموزانی که تحت هر عنوان امکان استفاده از اپلیکیشن شاد را ندارند در مدارس حاضر شوند و اشکالات بچه‌ها را رفع کرده تا برای امتحانات آماده شوند.

او ادامه داد: ما با آزمون و خطا در روش آموزش الکترونیکی پیش رفتیم، اما قصه اصلی ما مربوط به دانش‌آموزانی بود که دسترسی به اینترنت و فضای اپلیکیشن شاد نداشتند و تلاش کردیم برای این دانش‌آموزان آموزش حضوری داشته باشیم.

ثقفی در پاسخ به پرسشی درباره تعلق نگرفتن اینترنت رایگان به استفاده از برنامه شاد گفت: فکر می‌کنم اپلکیشن شاد به گونه‌ای نیست که میزان مصرف اینترنت دانش‌آموزانی را دچار مشکل کند و یا نیاز به حجم بالایی از اینترنت داشته باشد.

او درباره امتحانات حضوری دانش‌آموزان و اینکه برخی مدارس به جز پایه نهم و دوازدهم نیز امتحانات حضوری برگزار کردند، بیان کرد: دو پایه نهم که انتخاب رشته دارند و دوازدهم برای گرفتن مدرک دیپلم قرار شد امتحانات حضوری باشد برای باقی پایه ها اگر امتحان آنلاینی باشد کافی است یک ساعت در روز دانش آموز وارد شبکه شاد شود و بعد از برگزاری آزمون بیرون بیاید.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره ثبت نام ها نیز بیان کرد: فقط پایه اول و هفتم و دهم نیاز به ثبت نام دارند و برای باقی پایه ها بعد از ارزیابی به صورت خودکار ثبت نام صورت می گیرد و نیازی به حضور برای ثبت نام نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماه به ماه حقوق معلمها افرایش می دهید..یکم هم به فکر دانش اموزان باشین. امسال حداقل ۲ میلیون به حقوق معلمها افزایش دادین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا این پولا حرومه ،پیام برای معلما میزاری اصلا سین نمیکنن ببینن چی میگی

      • بدون نام

        کور شود چشم هرآنکه نتوان دید

      • ایرانی

        تا چشم حسود بترکه

      • بدون نام

        خدا به سر شاهده دروغه کجا حقوق معلم افزایش پیدا کرده اینا فقط حرفه همین یه مردم ساده لوح هم داریم باور می کنن

      • بدون نام

        نوش جون معلما مگه بقیه ملت این همه پول مفت میگیرن کسی چیزی میگه

      • احسان

        نوش جونشون حقشونه مثه کارمندای دیگه نیستن زیرآبی حقوقشون میره بالا

    • بدون نام

      کو برنامه شادو نصب کردیم هیچ یک از معلما نیستن اصن اموزش ندادن چرا دروغ میگین

    • م ه

      بابایکم بفکرمهدکودکهاباشید بالاخرهکی بازمیشن

    • محمد رضا بختیار

      باز و بسته بودن مدارس نه تنها در پیشگیری کرونا تاثیری ندارد بلکه در روند آموزش و تربیتی هم تاثیری ندارد نگرانی مسئولین آموزشی در جهت حفظ سلامت دانش آموزان نیست بلکه نگران بالا رفتن هزینه های جاری در جهت استرلیزه نمودن و خرید ضدعفونی و نبود کلاس های مجهز به تهویه هوا و هواساز و مابقی هزینه های اجباری در زمان کرونا هستش !!!

    • نسرین

      بچه ها هیچی هیچی هیچی یاد نگرفتن که خودتون میگید شاد وا قعا که به درد هیچی نمیخوره هنگه کلا ، بعدم پایه هایی مثل اول و ششم و چهارم چطور میتونن به همین راحتی با یک ساعت آموزش در پیتی یاد بگیرن ؟؟؟؟؟ یا مثلا سال تحصیلی جدید چطور میتونن مجازی یاد بگیرن آیا این انصافه ؟ یکم عاقلانه فکر کنید .... فکر را حل بهتری باشید ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج