جاباما
۱۰۰۲۱۷۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زادمهر: صداقت، حلقه گمشده فوتبال ما است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که اصرار پرسپولیسی‌ها بر ادامه مسابقات درست است، چون آنها نمی‌خواهند در آینده متهم به اهدای جام بدون بازی شوند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر و آغاز تمرینات تیم‌ها اظهار داشت: مهمترین مسئله در وضعیت فعلی اجرای پروتکل‌های بهداشتی جهانی است و فیفا یک پروتکل بهداشتی را تدوین کرده و همه کشورها ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: الان در آلمان با همه استانداردهایی که در این کشور وجود دارد، پروتکل‌های بهداشتی فیفا رعایت می‌شود و مسابقات هم بدون تماشاگر در حال برگزاری است و در سایر کشورها هم به چنین شکل عمل خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در کشور ما هم ستاد ملی مبارزه کرونا و وزارت بهداشت هم یک پروتکل بهداشتی را تنظیم کردند و در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار دادند و همه باشگاه‌ها باید این دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند. در این شرایط برگزاری مسابقات هم با رعایت تمام نکات بهداشتی هیچ اشکالی ندارد اما اگر در حین برگزاری مسابقات شرایط بدتر شد باید مسابقات را لغو کنیم.

زادمهر با اشاره به اینکه اصرار باشگاه پرسپولیس به برگزاری مسابقات طبیعی است، تصریح کرد: پافشاری پرسپولیسی‌ها بر ادامه مسابقات درست است، چون آنها نمی‌خواهند در آینده متهم به اهدای جام بدون بازی شوند. شاگردان گل‌محمدی در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول هستند و خود را شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی می‌دانند.

وی در خصوص نامه ۴ باشگاه خصوصی به وزیر ورزش مبنی بر لغو مسابقات، اظهار کرد: ببینید وقتی فیفا پروتکل بهداشتی تنظیم می‌کند و در کشور خودمان هم وزارت بهداشت دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین کرده است. باشگاه‌ها می‌توانند با رعایت این موارد تمرینات‌شان را انجام دهند و برگزاری مسابقات هم اشکالی ندارد. متاسفانه صداقت حلقه گمشده فوتبال ما است و باید ببینیم نگرانی افراد به خاطر سلامتی جامعه است یا چیز دیگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الو الو ۱۲۵ هشت پنج آتیش گرفته

    • مافیای لنگ

      بله مثل صداقت لنگیها که میزنن زیر حکومتی بودن لنگ.مثل میناوند و پیروانی که اینقدر با صداقت تشریف دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج