۱۰۰۲۲۵۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ترافیک سنگین در ورودی شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از محور‌های هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودرو‌ها به مرور در حال تخلیه شدن هستند. وی افزود: از ساعت ۱۰ صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر تردد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم، اما روان در جریان است و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه این در این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودرو‌ها بدون مشکل خاصی از این محور عبور می‌کنند.

محبی افزود: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از محور‌های هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودرو‌ها به مرور در حال تخلیه شدن هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی فردا که از ابتدای صبح در محور هراز بار ترافیکی برگشت خواهیم داشت، از ساعت ۱۰ صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر تردد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مسافران قبل از شروع مسافرت، مدیریت زمان سفر را سرلوحه آغاز سفر خود قرار داده، قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را داشته باشند به صورتی که در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در محل‌های مجاز به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر بدهند.

محبی بیان کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج