جاباما
۱۰۰۲۲۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاد مقابله با کرونا مطرح کرد

تصمیمات مهم درباره بازگشایی مهدکودک‌ها، سینما‌ها و نماز جمعه

در حال حاضر از ۷۴۸ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور در ۲۱۶ پایگاه مستقر در شهرهای کم‌خطر این مراسم عبادی- سیاسی برگزار می‌شود.

خبرآنلاین: کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا امروز (پنجشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و چند موضوع در زمینه بازگشایی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم‌گیری در جلسه ستاد ملی مطرح شد.

موضوع برگزاری نمازهای جمعه در شهرهای با وضعیت زرد و سفید نیز بررسی و اعلام شد در حال حاضر از ۷۴۸ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور در ۲۱۶ پایگاه مستقر در شهرهای کم‌خطر این مراسم عبادی- سیاسی برگزار می‌شود و گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری نماز جمعه شهرهای سفید تا حد قابل قبولی رعایت شده است. به همین جهت در این جلسه مقرر شد کمیته‌های مرتبط برای برگزاری نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط یا زرد پیشنهادهای خود را به جلسات آینده ستاد ملی ارائه کنند.

در این جلسه همچنین موضوع بازگشایی و فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری مطرح و به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد فعالیت‌های سینماها، کنسرت‌های موسیقی و مراکز هنری تا پایان خرداد تعیین تکلیف شود و بر این اساس همه آموزشگاه‌های موسیقی و زبان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط خود را بررسی و در صورتی که واجد شرایط فعالیت منطبق با دستورالعمل‌های بهداشتی باشند، آغاز به کار نمایند.

در این جلسه مقرر شد فعالیت کلاس‌های آموزش قرآن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و بازگشایی مهدهای کودک و تصمیم‌گیری در این زمینه به جلسه بعدی موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج