۱۰۰۲۳۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اتحادیه املاک: گزارش بانک مرکزی را قبول نداریم

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام این‌که طرح بلوک‌بندی قیمت مسکن دولت دهم غلط بود، گفت: گزارش بانک مرکزی از قیمت مسکن را قبول نداریم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام این‌که طرح بلوک‌بندی قیمت مسکن دولت دهم غلط بود، گفت: گزارش بانک مرکزی از قیمت مسکن را قبول نداریم.

مصطفی‌قلی خسروی با اشاره طرح بلوک‌بندی برای تعیین قیمت مسکن در دولت دهم، اظهار کرد: این طرح غلط بود؛ ما تجربه داریم. پنجاه سال است که کار بنده همین است.

وی با بیان این‌که ۲۷ سال است که در اتحادیه مشاوران املاک هستم، ادامه داد: تجربه بالاتر از علم است، در دولت احمدی‌نژاد با همراهی تعزیرات به بنگاه‌های املاک رفتیم و گفتیم که امسال سقف افزایش نرخ اجاره‌بها ۷ درصد است و سال بعد هم ۹ درصد.

وی با طرح این سئوال که آیا برنامه مذکور اجرا شد، افزود: همان زمان فردی آمد و گفت مادرزنم نارمک است و دوست دارم ۲۰ درصدی هم زیرمیزی پرداخت کنم چون فرزندم را به جای مهدکودک پیش او می‌گذارم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این‌که نباید اختیار را از مردم بگیریم، گفت: در بحث خانه‌های خالی؛ چند سال است که مجلس اخذ مالیات از نوع خانه‌ها را تصویب کرده است؟ پس چرا این قانون اجرا نمی‌شود.

خسروی با بیان این‌که مجلس خیلی مصوبه دارد که ابتر مانده است، اضافه کرد: مجلس باید دقت کند، فلان قانون قابلیت اجرا را دارد یا خیر.

وی با اشاره به این‌که دستورات -در بخش مسکن- باید اجرایی باشد در پاسخ به این پرسش که آیا میزان افزایش قیمت مسکن اعلام شده از سوی وزارت راه و بانک مرکزی را تایید می‌کنید، اظهار کرد: متوسط قیمت ۱۶ میلیون و ۹۷۰ هزار تومانی بانک مرکزی و ۱۷ میلیون و ۶ هزار و ۶۰۰ تومانی وزارت راه را برای هر مترمربع واحد مسکونی در تهران قبول نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج