۱۰۰۲۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: بمانم قلعه‌نویی هم می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش می‌گوید ما بیشتر از پرسپولیس پول گرفته‌ایم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش می‌گوید ما بیشتر از پرسپولیس پول گرفته‌ایم.

علی فتح الله زاده در مورد شرایط استقلال و بازی حساس مقابل فولاد صحبت های زیر را مطرح کرد:

از بازی با الجزیره و امیدواری استقلال به صعود در لیگ قهرمانان آسیا شروع کنیم.

اوضاع در امارات خوب بود. بازیکنان خیلی تلاش کردند و کادرفنی هم تعویض های خوبی انجام داد و ما به صعود به دور دوم امیدوار شدیم. اگر دو بازی آینده خود را با برد پشت سر بگذاریم می توانیم صعود کنیم. بازی های سختی داریم ولی کار نشدنی نیست.

البته بازی با فولاد هم می تواند موثر باشد. شکست و پیروزی در این بازی در روحیه تیم تاثیر می گذارد؟

درست است. بازی با فولاد یکی از دو فینال مهم استقلال است. بچه ها هم قسم شده اند که این بازی را ببریم.

بعد از بازی با الجزیره تیم را ترک نکردید. دلیل خاصی دارد که تا اهواز همراه بازیکنان هستید؟

احساس کردم که باید به بچه ها بگویم اگر چند روزی از خانواده به دور بودند و این سختی را تحمل می کنند من هم با این سن و سال این سختی را تحمل کردم و همراه آنها هستم. بازیکنان باید بدانند ما مقابل هواداران مسئول هستیم و به خاطر عشق به آنها باید این سختی را تحمل کرد. من هم به عنوان مدیرعامل همیشه کنار تیم هستم.

حالا که کنار بازیکنان هستید سراغ پول از شما نمی گیرند؟

نه ما تیم با کلاس و با شخصیتی داریم و بچه ها شرایط را درک می کنند. آنها می دانند که من چیزی به دست بیاورم بین تیم تقسیم می کنم. این اعتماد بین ماست که کار را تاکنون جلو آورده و گرنه ما هم مثل برخی تیم ها نمی توانستیم تا اینجا بیاییم.

وزارت ورزش قبل از عید قول کمک ۲ میلیارد تومانی به پرسپولیس داده. آیا استقلال هم این پول را خواهد گرفته و یا گرفته است؟

متاسفانه این پول به ما داده نشده است. من به معاون وزیر هم گفتم استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و درست نیست که تیم دست خالی به این سفر برود و این منصفانه نیست اما به من گفتند که گزارش شده استقلال بیشتر از پرسپولیس پول گرفته است. من به معاون وزیر گفته ام احتمالا کسی که این گزارش را داده پرسپولیسی بوده است. وقتی چنین گزارش هایی می خواهند بدهند بهتر است ما را هم صدا بزنید تا اصل قضیه را بگوییم. پرسپولیس سال گذشته پولش را اول فصل گرفت ولی به استقلال آخر فصل داده اند به همین دلیل فکر می کنند که استقلال پول بیشتری گرفته است در صورتی که استقلال تازه پول فصل قبل خود را گرفته و با پول امسالی که گرفته فکر کرده اند ما بیشتر از پرسپولیس گرفته ایم.

نمی خواهید بعد از بازی با فولاد بابت گرفتن پول با وزارت ورزش چانه زنی کنید؟

نه. من احتیاجی به چانه زنی نمی بینم. ما نباید با مدیرانمان طوری رفتار کنیم که مجبور به گدایی شوند. ما قول و قراری با سعیدلو گذاشتیم مبنی بر اینکه تامین هزینه های پرسپولیس و استقلال با وزارت ۵۰ - ۵۰ باشد.

شاید اگر این را مطرح کنید بگویند این قول و قرار شما با سعیدلو بوده نه مسئولان فعلی!

این حرف درست نیست. من با مسئول ورزش این قول و قرار را گذاشته ام. وقتی مسئولی می رود مگر می شود مسئول بعدی بگوید تعهدات قبلی را اجرا نمی کند؟ مثل این است که من مدیرعامل بگویم تعهدات مدیر قبلی را اجرا نمی کنم. من که این موضوع را پیگیری نکردم چون به من خیلی برخورده است. تیم ما پارسال قهرمان لیگ شد و در اسیا سوم شدیم اما کسی حال ما را نپرسید. اگر حرفی نمی زنیم دلیل بر این نیست که گلایه ای نداریم.

دیدید که واگذاری پرسپولیس و استقلال هم به جایی نرسید.

بله وقتی کسی را مسئول جایی می گذارند که آشنایی با موضوعیت ندارد همین می شود. همان روز ها وقتی جناب مسئول خصوصی سازی مصاحبه می کرد به او گفتم برادر من مصاحبه نکن که پرسپولیس و استقلال را تا ۲۰ فروردین واگذار می کنید وقتی این طور مصاحبه می کنی تیم من را به هم می ریزی و دیدید که وقتی این موضوع ها را مطرح کردند تیم ما دچار مشکل شد. من از روحانی تشکر می کنم که به موقع درایت کرد و تدبیر به خرج داد و قرار شد این موضوع کارشناسی بیشتری شود. ما آنهایی که تیم را به هم ریختند به خدا واگذار می کنیم.

لیگ رو به پایان است تکلیف بازیکنان ملی پوش استقلال برای اردوی تیم ملی چه شد؟

ما خودمان هم نمی دانیم. هم بازیکن می دهیم هم نمی دهیم. فعلا استقلال دو بازی حساس پیش رو دارد و نمی خواهم در این باره حرفی بزنم. من پیشنهادم را به کفاشیان داده ام.

از ماشین ربوده شده تان چه خبر؟

فعلا که هیچ. همه جا تعطیل است و آقا دزده در حال استفاده است. امیدوارم کسی که این ماشین را برده وقتی متوجه شده ماشین من بوده و می خواستم پول بازیکنان را بدهم آن را پس دهد و مژدگانی بگیرد.

این روزها خبری مطرح شده که امیر قلعه نویی نمی خواهد برای فصل بعد با استقلال تمدید کند و می خواهد به خارج از کشور برود.

ما هنوز تکلیف تیم خود را نمی دانیم ولی اگر واقعا صاحب تیم مشخص شود و بدانیم با چه کسی طرف هستیم و خودمان هم بمانیم قطعا امیر قلعه نویی در استقلال است و شک نکنید که او دلش با استقلال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kerza

      شما خودتون پادر هوایین!!! چطور می خاهین دست یکی دیگه رو بگیرین!!!! البته شاید می خواهین هردو با هم باشین که .................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج