۱۰۰۲۶۲۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فردا، آب به غیزانیه" و مشرحات می‌رسد

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از روز گذشته شست‌وشوی خط انتقال آب به غیزانیه آغاز شده است، گفت: از فردا آب به غیزانیه و مشرحات می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از روز گذشته شست‌وشوی خط انتقال آب به غیزانیه آغاز شده است، گفت: از فردا آب به غیزانیه و مشرحات می‌رسد.

عادل حرباوی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: کار احداث پروژه آبرسانی به غیزانیه‌ اهواز از تصفیه‌خانه شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره به اتمام رسیده و از روز گذشته (۱۶ خرداد) شست‌وشوی این خط آغاز شده است.

وی افزود: در طول مسیر ۲۵ کیلومتری این خط تاکنون با مورد خاصی که نیاز به تعمیر داشته باشد، مواجه نشده‌ایم و خط بدون هیچ مشکلی در حال شست‌وشو است.

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در صورتی که خط پس از اتمام مراحل شست‌وشو بدون مشکل باشد، از فردا آب از ایستگاه صفیره به سمت غیزانیه پمپاژ خواهد شد و به مردم منطقه می‌رسد.

حرباوی عنوان کرد: امروز مراحل نهایی آزمایش و شست‌وشوی خط به اتمام می‌رسد و امیدواریم که در این مرحله با مشکل خاصی مواجه نشویم تا مردم غیزانیه زودتر از آنچه به آن‌ها وعده داده شده به آب برسند و نیاز آب شرب پایدار منطقه تامین شود.

وی ادامه داد: اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول ۴۳ کیلومتر و اتصال به تصفیه‌خانه یادگار امام(ره) نیز در راستای رساندن آب به بخش مشرحات غیزانیه انجام شده و به اتمام رسیده است و پس از انجام آزمایش‌هایی نهایی و در صورت نبودن مشکل، از فردا به این بخش نیز آب خواهد رسید.

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان خاطرنشان‌کرد: لوله‌گذاری و نصب الکتروپمپ‌های جدید، نصب و راه‌اندازی تابلوهای برق، کابل‌کشی و تعویض و ارتقای الکتروپمپ‌های ایستگاه تقویت فشار از جمله اقداماتی است که در راستای آبرسانی به غیزانیه و مشرحات انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      فقط از خط لوله آبرسانی به عراق قطع نکنید به غیزانیه بدین اینجوری ما هم مدیون مردم مظلوم عراق بشیم از آنطرف صدای آنها هم بلند بشه....

    • بدون نام

      تا نباشد چوب تر فرمان نیابد گاو و خر

    • بدون نام

      چه عجب پس چرا چندین سال بعد به فکر افتادید خیلی جالبه منطقه ایکه نفت کشور راتامین میکنه. مردش گدا گشنه ترین درکشور هستند ازعجایب روزگاره

    • بدون نام

      خدایا شکر....41 سال بنده خداها بی آب بودن!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج