۱۰۰۲۷۶۲
۱۰۲ نظر
۵۰۰۹
۱۰۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

داستان عجیبی نیست که معمولا نزدیک به هر انتخاباتی سر و کله سیاسیون سال‌های دور پیدا شده تا شانس خود را دوباره امتحان کنند؛ چهره های نام آشنایی که برخی از آنها حتی در دوره های قبل هم تایید صلاحیت نشده اند. یکی از این چهره‌های جنجالی که این روزها نامش عجیب بر سر زبان‌ها افتاده کسی نیست جز «محمود احمدی نژاد».

برترین‌ها: داستان عجیبی نیست که معمولا نزدیک به هر انتخاباتی سر و کله سیاسیون سال‌های دور پیدا شده تا شانس خود را دوباره امتحان کنند؛ چهره های نام آشنایی که برخی از آنها حتی در دوره های قبل هم تایید صلاحیت نشده اند. یکی از این چهره‌های جنجالی که این روزها نامش عجیب بر سر زبان‌ها افتاده کسی نیست جز «محمود احمدی نژاد».

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

ارزیابی‌ها از تحرکات احمدی نژاد این است که حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد؛ زیرا تحرکات احمدی نژاد، موج سفرهایش و شعارهایی که به راه می‌اندازد نظیر اینکه احمدی نژاد برگرد، زمینه سازی طرفدارانش و اظهارات مشاور رسانه‌ای او یعنی جوانفکر مبنی بر اینکه احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد همه نشان از تصمیم قاطع او برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری دارد. «اگرچه او تایید صلاحیت هم بشود رای نخواهد آورد.» این صحبت‌هایی بود که محمد حسن قدیری ابیانه از فعالان سیاسی اصولگرا، درباره احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات مطرح کرده بود.

پیش از این هم عباس امیری‌فر ، از چهره‌های بسیار نزدیک به احمدی‌نژاد گفته بود که شک ندارم برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌آید و پیش‌بینی می‌کنم مانند سال ۹۶ که دست در دست بقایی برای انتخابات ثبت‌نام کرد این‌بار همراه با آقای اِلهام وارد این رقابت‌ها خواهد شد. اینطور که من رصد می‌کنم آقای الهام تنها چهره نزدیک به احمدی‌نژاد است که احتمال تایید صلاحیت شدن را دارد و از آنجا که او تا امروز درباره تخلفات و رفتارهای محمود احمدی‌نژاد سکوت کرده می‌تواند او را معرفی کند و پشت‌سر او قرار بگیرد.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

اخیرا صادق زیباکلام نیز در تحلیلی قصد بازگشت احمدی‌نژاد را محتمل دانسته و گفته است: با توجه به نفوذی که احمدی نژاد در انتخابات اسفند ۹۸ و حضور وزرایش در مجلس به دست آورده بعید است که رد صلاحیت شود؛ بنابراین اگر همه چیز طبق مراد جریان احمدی نژاد پیش برود، باید گفت او در سال ۱۴۰۰ هم مجلس و هم قوه مجریه را خواهد داشت.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز نیز با اشاره به احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به موضوع دیگری اشاره کرده و گفته است: البته در جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا در سپهر سیاسی کشور همه چیز محتمل است؛ اما نامزد شدن دلیل بر تایید صلاحیت و انتخاب شدن نیست؛ زیرا حتی رهگذرها هم می‌توانند در انتخابات ثبت نام کرده و بگویند می‌خواهیم رئیس جمهور شویم. موضوعی که حسین کنعانی مقدم به آن اشاره کرد درست همان اتفاقی است که در سال ۹۶ برای احمدی نژاد رخ داد یعنی «رد صلاحیت» او از سوی شورای نگهبان.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

موضوعی که برخی کارشناسان مثل محمد حسین قدیری ابیانه به آن معتقدند، رد صلاحیت احمدی نژاد است؛ اگر احمدی نژاد بخواهد به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری قدم بگذارد هیچ بعید نیست بازهم برایش رخ دهد. قدیری ابیانه با بیان اینکه من مطمئن هستم او برای انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند، اظهار کرد: قدرت به مزاج او شیرین آمده است. احمدی‌نژاد خیلی تلاش می‌کند با سفر به شهرها، مردم را با وعده‌های نشدنی، فریب دهد و موج عمومی و مردمی ایجاد کند، برای اینکه به شورای نگهبان فشار بیاورد تا او را بپذیرد.

از همین رو نیز اسفندیار عبداللهی عضو حزب جمهوریت ، با اعلام احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفته است: احمدی نژاد آمادگی این را دارد که در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ شرکت کند، ولی باید از تایید شورای نگهبان اطمینان حاصل کند؛ از همین رو نیز نزدیکان او در تلاش هستند تا مقدمات تایید صلاحیت احمدی نژاد را فراهم کنند؛ من بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم.

حال اینکه نزدیکان احمدی نژاد چگونه قرار است مقدمات تایید صلاحیت او را فراهم کنند موضوعی است که چندان مشخص نیست. با توجه به حضور حامیان محمود احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم، آن‌ها مذاکراتی را با شورای نگهبان انجام خواهند داد و اگر بتوانند تایید صلاحیت او را بگیرند، احمدی‌نژاد به طور قطع نامزد خواهد شد، اما در مورد واکنش شورای نگهبان الان نمی‌توان اظهار نظر کرد.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

تا اینجای داستان اما همه چیز بر طبق گفته‌ها و اظهار نظر ها پیش رفت و از همین رو باشگاه خبرنگاران جوان به این فکر افتاد که از نزدیکان احمدی نژاد در این زمینه سوال بپرسد که با یک پاسخ غیر منتظره رو به رو شد.

علی‌اکبر جوانفکر از یاران غار احمدی‌نژاد که پیش از این تلویحا خبر از ورود احمدی نژاد به انتخابات ۱۴۰۰ داده بود، اما درپاسخ به احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات آینده گفت: از آنهایی که منتشر کردند بپرسید، زیرا ایشان هنوز تصمیمی در این زمینه ندارند و من هم بی خبرم و نمی‌خواهم در این زمینه صحبت کنم.

بهزاد نبوی، فعال سیاسی در این رابطه گفته است: آنچه قطعی به نظر می‌رسد روی کارآمدن دولتی تندرو در ۱۴۰۰، با بهره‌گیری از تجربیات دوره آقای احمدی‌نژاد و کاهش نقاط ضعف آن دوره و به احتمال قوی از طریق کاهش بیشتر قوه مجریه برای تحت کنترل گرفتن بیش‌تر آن خواهد بود.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

احمدی‌نژاد گزینه اول تندروها برای ۱۴۰۰ است

با توجه به روندی که در انتخابات اسفندماه طی شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که یک فرد تندرو نیز در سال آینده می‌تواند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، در حال حاضر نیز اصول‌گرایان تندرو در اکثریت مطلق مجلس یازدهم هستند و با توجه به چنین جایگاهی به طور قطع برای فتح پاستور نیز برنامه‌ریزی می‌کنند.

به طور قطع اصول‌گرایان تندرو، به همراه جبهه پایداری و حلقه محمود احمدی‌نژاد با هم متحد خواهند شد و یک نامزد را برای ریاست جمهوری معرفی خواهند کرد و ۱۰۰ درصد گزینه اول آن‌ها خود احمدی‌نژاد خواهد بود، چرا که او در حال حاضر حداقل از رای ۱۵ میلیونی برخوردار است و این برای جریان تندرو مهم‌ترین فاکتور است.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

پاراف‌های پوپولیستی احمدی نژاد؛ هدف او چیست؟

فیلمی از محمود احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده که هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش در اتومبیلی جلوی منزل در محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است؛ نامه‌هایی که معلوم نیست به چه مقصدی فرستاده خواهند شد.

ماجرای نامه‌نگاری با احمدی‌نژاد برای حل مشکل یا درخواست شغل، وام و... اگرچه تازه نیست و در دوران ریاستش بر دولت مرسوم بود، اما گویا او هنوز باور نکرده که نه نقشی اجرائی در قدرت دارد و نه حتی نفوذی، شاید هم همه این‌ها هدفمند و عامدانه در راستای شایعه بازگشتش به قدرت صورت می‌گیرد؛ بازگشت به عرصه قدرت با انتخابات ۱۴۰۰. نزدیکانش هم تحرکات انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند و خودش هم هر روز وزرای سابق را در دفتر ولنجکش به حضور می‌پذیرد.

اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک؛ رئیس دولت بهار همچنان نامه‌های مردمی را پاراف می‌کند!

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است که شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست‌جمهوری در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ است که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود احمدی‌نژادی‌ها این کتاب را در سال جاری و پیش از انتخابات منتشر کنند.

نرم‌نرمک می‌رسد اینک محمود، کامبک در ۱۴۰۰

حال باید دید که در نهایت در میان این اظهار نظرها حرف چه کسی درست از آب در می‌اید و آیا احمدی نژاد نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد یا خیر؟ همه چیز محتمل است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد، درست مثل سال ۹۲ که احمدی‌نژاد از مشایی حمایت کرد و زمین خورد و سال ۹۶ که در مقابل رهنمود رهبر معظم انقلاب ایستاد و در انتخابات ثبت‌نام کرد که با رد صلاحیت شورای نگهبان مواجه شد و از کارزار انتخابات کنار گذاشته شد.

تحلیلگران سیاسی معتقدند که هر کاری از محمود احمدی‌نژاد بر می‌آید؛ کسی نمی تواند نقشه او را بازی خوانی کند و بداند که هدف بعدی او چیست، فقط می توان حدس‌هایی زد؛ حدس هایی که باید دید به کجا منتهی می شود؛ به احمدی‌نژاد مدل ۸۴ یا احمدی‌نژاد مدل ۹۶!

منبع: باشگاه خبرنگاران - فرارو - رویداد 24

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م

      آمدن احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات یعنی یقین به انتخاب وی برای ریاست جمهوری،شک نکنید مگر اینکه دوباره کم عقلی کرده و دست یکی مثل بقایی را گرفته و برای ثبت نام ورود کند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم عکس های سال 88 هست یاد کسی نمیره

      • بدون نام

        مگه با رای ندادن مردم مجدد بشه مثل قبل مثل لیست مجلس قالیباف با مشارکت خیلی کم رفتند تو مجلس

      • بدون نام

        حافظه تاریخی تون ضعیف شده انگار از اومدنش باز میگین

      • بدون نام

        رد صلاحیت شد چطوری تایید میشه خنده دار میشه

      • مجله برترینها

        چرا برخی چپاولگران و ورشکسته های سیاسی و ثروتمندان بادآورده از احمدی نژاد وحشت دارند؟

      • بدون نام

        یه کلیپ بود بابا به دخترش میگفت بابا ادای احمدی نژاد رو دربیار قشنگ شبیه همین عکس در میاورد

      • سس

        قبل از انتخابات ۹۲استاد اقتصاد ما سرکلاس فوق لیسانس میگفت البته اصلا آدم سیاسی نبود میگفت رعیس جمهور بعدی باید ۵ سال تلاش کنه تا ساختار کشور برگرده به سال ۸۴ در زمان روحانی با توافق برجام این اتفاق افتاد ای کاش اون ترامپ بی همه چیز از برجام بیرون نمیومد کیه که فضاحت دوره احمدی نژاد یادش نمونده باشه

    • بدون نام

      هووووورا بیا دوباره ایرانو آباد کن و مارو از دست حسن کلید نجات بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد مملکت رو ویران کرد

      • بدون نام

        چرت نگو 9،31

      • بدون نام

        احمدی نژاد روحانی همه شون نابود کردن ایران رو

      • بدون نام

        متاسفم برای هورا کشیدن الکی عمرا مردم بذارن

    • بدون نام

      نمیگم احمدی نژاد بدون عیب ونقصه ولی برای نجات مردم ایران بهترین گزینس.مخصوصا اینکه مجلس وقوه قضاییه هم باهاش همسو هستن جلو پاش دیگه سنگ نمیندازن.ومثل دارودسته روحانی توی روز روشن دروغ نمیگه وبه ریش مردم بخنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درسته

      • بدون نام

        دقیقا
        تقریبا مثل سال 90
        خخخخخخ

      • بدون نام

        داداش چی زدی خدایی

      • بدون نام

        چقدر فراموشكاريم و بي فكر

    • فرهاد

      محمود اول ریشه گرانی را درست کرد. بعد حسن اومد گفت ممود ریشه را بده به من تا قوی ترش کنم. حسن هم تخصص نداشت چون فقط شغل کلید سازی بلد بود. زد مملکت ایران را نابود کرد. حالا ما نتیجه میگیریم کار هر کس نیست خرمن کوفتن...........

    • شاهین

      خدا کنه بیاد ما رو نجات بده از این شرایط سخت و غیر قابل تحمل فعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بیاد دیگه همگی از گرسنگی و بدبختی می میریم خلاص

      • بدون نام

        بهتره از خود خدا کمک بخوای نه این

    • بدون نام

      عجب عجب.گول نمیخوریم

    • بدون نام

      نرم نرمک له شدیم پوسیدیم شرمنده زنو بچه شدیم نرم نرمک برنج کیسه ۷۰ تومن شد ۱۶۰ تومن نرم نرمک مردیم رفت نرم نرمک به فنا رفتیم

    • بدون نام

      *.کاش برگرده

    • محمد

      مگه فرقی هم داره؟

    • بدون نام

      گل بود محمود میاد به سبزه بیارایه
      خداوکیلی بکَن از ریاست جمهوری
      دیگه تپه ای نذاشتید تو و حسن

    • عبدالله

      «بزک نمیر بهار میاد، کمبزه با خیار میاد!»

    • بدون نام

      محمود وجدانا تپه ای بعد از حسن باقی نمونده بیخیال شو لطفاً

    • بدون نام

      دوران احمدی نژادتمام شده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهیم دید...

      • بدون نام

        احمدی نژاد برا سرمایه دارا تموم شده.ولی برا روستاییان و قشر ضعیف جامعه که اکثریتم هستن روزنه امیده.مطمین باش اگر رد صلاحیت نشه حتما رای میاره وبا رای بالا رییس جمهور میشه

    • حرف حق

      آدمین چرا از آمدن احمدی نژاد میترسی؟و ایشون رو تخریب میکنی؟

    • بدون نام

      هر کدوم که میاد یاد این ضرب المثل میفتم:
      رحمت به قبلی!

    • بدون نام

      چقدر حافظه تاریخی ما ایرانی ها ضعیفه...برا کسی هورا می کشیم تمام بد بختی ما از دوران این اقا شروع شد...کی دوره درخشان اقای خاتمی رو با تورم ۳۰ درصد تمام کرد ..دلار۹۰۰ تومانی رو کی به ۴۰۰۰ تومان رسوند..سکه ۱۲۵ هزار تومان رو کی به ۱میلیون رسوند..کی بنزین ۸۰ تومانی رو به ۷۰۰ تومان رسوند...این اقا اقتصاد کشور رو نابود کرد ..که البته روحانی تکمیلش کرد.

      پاسخ ها

      • آبی پر رنگ

        مث کسایی حرف زدی که به روحانی رای دادن و ازش خیری ندیدن
        مطمان باش محمود از حسن 3به0 جلو

      • بدون نام

        دوره خاتمی درخشان بود?..

      • بدون نام

        حرف حساب جواب نداره

      • بدون نام

        حافظه نمیخواد.همین الان چشتو باز کن ببین.

    • سوزوکی

      دوباره این میخواد بیاد هرچی بدبختیه از این میکشیم همین اقا بود که تحریم ها رو کاغذ پاره میدونست.ملت فهیم ایران دیگه گول سیاست کثیف شما رو نمیخورن عمرا که دیگه رای بدیم

    • سهیلا

      اگر احمدی نژاد بیاد بهش رای میدم تا آرامش رو از این نامردا بگیرن و اگر نیاد در انتخابات شرکت نخواهم کرد احمدی نژاد خیلی کارا برای مردم کرد شاید سیاست خارجی ضعیف بود ولی اینبار قوی تر خواهد آمد شک نکنید درود بر دکتر محمود احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین خواهر...

      • پدر بد

        بعلهههههههه اینبار قوی تر خواهد امد سری قبل خودش دور اطرافیانش نتونستن کل سرمایه ایران بالا کش کنند حالا می خواد بیاد کار ناتمومش رو تموم کنه در ضمن شما ها بایدم ایجور پاچه خوارش باشید هرچی نباشه شما ها روخوب به نون ونوایی رسیدید ولی خب مطمئن باش یه روزی موقع پس دادن هاتونم میرسه

    • بدون نام

      چهار سال ایران را ویران کرد بعد هم هشت سال حسن کلید با عوام فریبی هم ایران را ویران تر کرد و هم سر ملتی رو شیره مالید ...

    • فرهاد

      اگه بیاد حداقل یارانه ۴۵ تومنی رامیکنه ۴۵۰تومن بازم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • پ

        بودجه‌شو شما میدی؟
        میدونی هر نفر ۴۵۰ هزار تومن یعنی چقدر؟؟
        بخدا هر چی بدبختی از این یارانه‌هاست.

    • حسین

      برترین ها چرا این همه از احمدی نژاد بد میگی ؟

      پاسخ ها

      • نیما

        عادتشه نظر غیرکارشناسانه بده شما به دل نگیر

      • بدون نام

        مگه خوب بوده اصلا؟؟؟؟

    • بی نام

      اختلاس و تورم ۳۰۰درصدی و گفتن سخنان سخیف در مجامع بین المللی و منزوی کردن ایران در جهان از همون دوران احمدی نژاد پایه گذاری شد.منابع پولی کشور به کشورهایی مثل جیبوتی و...برده شد و هیچ باز خواستی نشد.دزدیدن دکل عادی شد.و هزاران کاری که ریشه اقتصاد ایران رو نابود کرد.پول نفت رو بشکه ای ۱۲۰ دلار گرانترین قیمت نفت درطول تاریخ فروخت و هیچ کار خانه و تولیدی رو راه اندازی نکرد و بدون بازخواستی رفت.مثل اینکه ما یادمون رفته.هر کدوم اومدن وضع ما بدتر شده.

      پاسخ ها

      • نیما

        اومدی حرف بزنی .....راه ....

      • بدون نام

        میگم زمان احمدی ..ورشکست شدی?

    • شاهرخ

      باز باران آمد
      بوی محمود در باران آمد
      باز محمود آمد
      انشاءالله

    • گلی

      حداقل گندی که روحانی زد رو نمیزنه

    • حمید ح

      همشون سرتاپا یه کرباسن حالا احمدی نڗاد هم برگرده باز یه گند دیگه میزنه بدتر حسن ،،،،،چی فکر کردید همشون تو یه خطن،،،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخای شما بیا ..تعارف نکن

    • بدون نام

      رئیس جمهور که کاره ای نیس بذار بیاد حداقل میخندیم
      من 88 مخالفش بودم بعدا کلا با همه مخالف شدم ولی از کاراکتر مموتی خوشم میاد خخخخ

    • مسعود

      احمدی نژاد یعنی قوز بالا قوز

    • بدون نام

      باز مردمو گول میزنند هی اصولگرا هی اصلاح طلب . خدایا ما را از سر این ها نجات بده و اینها را نابود بگردان

    • از اصفهان

      سخن بزرگان:
      اصلا من درختم!!
      اسفندیار رحیم مشایی

    • بدون نام

      بد به حال مردم ایران که از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه میبرند

    • قلقلی

      فقط تو چهار سال اول احمدی‌نژاد مردم یکم خوشحال بودن

    • نیما

      سایت برترینها من قبلا به شما عرض کرده بودم که فقط خبر بگذارید نه اظهار نظر شما علنا دارید با نوع خبر گذاشتنتون عقاید خود را به مردم تحمیل میکنید....تکرار نکنید این کار را که خطرناکه

    • بدون نام

      تو خواهی آمد بزرگ مرد، به کوری چشم دشمنانت.

    • زرگر

      اگه بیاد قطعا رای اوله.واقعا کارهاش موندگار شد

      پاسخ ها

      • کامیاب محمدی

        بخدا احمدی نژاد خیلی خوبه برکاتش تو زندگی مردم مشهود است نمونه اش سهام عدالت که ارزشش چندین برابر شده ،حسن چه گلی به سر ملت زد که گندش چند سال دیگرمعلوم می شه

      • بدون نام

        خدایش از همه ریس جمهورهای بد انقلاب بهتر برای ملت البته کار کرد خانه ماشین طلا ارزان بود ملت زندگیبشونو میکردن عروس بود الان فقط عزا هست عروسی نمیبینیم

    • فردین

      زرررررشک

    • فردین

      ببخشید با تمام احترام کسانی که طرفدار اومدن محمود هستن فکر کنم چیزی از اصول اقتصادی و سیاست ورزی نمیدونن

    • بدون نام

      ان شا الله كه مياد با خودش بهار مياره زنده باشي محمود

    • ب ، آ

      طرح های که احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری انجام داد ، اساسی و زیر بنایی بود و دولت روحانی هم هرچند عمل کرد احمدی نژاد را زیر سوال میبرد ولی در نهایت به اجرای طرح های احمدی نژاد روی آورد ، مًل تولید بنزین داخلی ، دو نرخی و کارتی کردن سوخت و مسکن مهر و ....
      امید وارم که با آمدن احمدی نژاد طرح های نو دوباره جون بگیرد

    • من

      همشون دستشون تو یه کاسه هست ...

    • دانشجو

      تک رای به احمدی نژاد

    • بدون نام

      متاسفم برای ملت فراموشکاری که انگار یادشان رفته در دوره احمدی نژاد مملکت چطور غارت و چپاول شد و فسادها و اقتصادهای کلان از همان دوران شکل گرفت. چندغاز یارانه به مردم داد، عده ای با مسکن مهر صاحب خانه شدند و حقوق ها زیاد شد اما چنان تورم وحشتناکی ایجاد شد که مردم برای اصلاح اوضاع به روحانی پناه آوردند اما روحانی به رای مردم خیانت کرد و ملت را بدبخت تر از همیشه کرد. الان نباید برای اصلاح فاجعه روحانی به احمدی نژاد متوسل بشیم. همه سر و ته یک کرباسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوره حسن هیچ کس فراموش نمیکنه بخدا مثل عصر طاعون میمونه

    • بدون نام

      فقط مموتی

    • بدون نام

      بله دیگه ممالک دیگرپیشرفت میکنند ولی مادنده عقب میرویم

      پاسخ ها

      • امیر عباس

        مرد روزهای سخت

    • بدون نام

      هر چی بود برای قشر ضعیف خوب بود .خدایا اگع رای بیاره ..ای ی عده میسوزند ..اونوقت باید برن تو وان اب خنک بشینند.

    • س.ا

      شروع فقر اقتصادی و فقر فرهنگی از زمان ایشان بود ،تنها دوران طلایی ایران در سالهای ریاست جمهوری آقایان رفسنجانی و خاتمی بود ،آقای احمدی نژاد جز فقر و از دست رفتن وجهه اجتماعی و روابط خارجی چیزی به ارمغان نیاورد.

    • بدون نام

      رای بی رای

    • احسان

      بیاد احتمال اینکه جنگ بشه زیاده البته طرف دیگم ترامپ برنده شه

    • بدون نام

      همه مث هم

    • بدون نام

      من که برای هیچ کدوم رأی نمیدم
      ...

    • سادی

      اخ اگه بشه چی میشه
      احمدی نژاد و ترامپ و پوتین
      یه سره میشه میره
      راحت میشیم

    • مویدی

      رای بی رای

    • بدون نام

      ملتی که به اومدن احمدی نژاد راضیه همون بهتر بدترین اقتصاد تجربه کنه و زیر فشار له بشه با یارانه 45 ت کل اقتصاد به فنا داد اخه یه ادم چقدر میتونه نفهم باشه فقط خدا میدونه ما چه گناهی کردیم که با یه عده احمق هموطن شدیم وسرنوشتمون بهم گره خورده

    • بدون نام

      خدا رحم کنه خسته شدیم ازاین همه سرکاررفتن الکی

    • ناشناس

      همین احمدی نژاد میاد و با ترامپ مذاکره میکنه حالا ببین

    • سجاد

      مشکل ساز بود ولی به مشکلات مردم نمیخندید لاقل ظاهرو حفظ میکرد .بنظرم درصد کمی رای بدن اونام اگه سلیقه اشون مث انتخابات مجلس باشه و تایید صلاحیت بشه حتمن رای میاره .متاسفانه ی عده دوباره بازار گرمی میکنن و جبهه درست میکنن که مردمو بکشونن پای صندوق وگرنه حسن و محمود فرقی ندارن

    • بدون نام

      عالی، حتما به ایشون رای میدهیم.

    • محمود

      مگه نمگيد 26 ميليون راي اورد خوب اجازه بدن بياد شركت كنه مردم هم انتخاب كنن. ولي اگه تو انتخابات آزاد راي نياورد خيلي چيزها معلوم ميشه

    • بدون نام

      ايران دچار دور و تسلسل شده هر 8 سال يك گروه براي بردن و خوردن ميان و تمام دعواها و تخريبهاشون هم بخاطر كسب قدرت و كرسي ها است وگرنه در چپاول و اختلاس از همديگر سبقت ميگيرند و هركدام از ديگري بدتر است

    • عبدالرحمن

      ماها که از انسانیت خارج شده ایم لااقل میمون بشیم!

    • بدون نام

      سهام عدالت اش که بد نبود

    • کمیل

      احمدی نژاد فقط انتخاب منه من مردم هستم نه شما من کارمندم نه شما من گرونی اون زمان با این زمان مقایسه کردم احمدی نژاد واقعا مردمی بود
      آدم نفهم میگه احمدی گرونی اورد رکود دوره احمدی بدتر بود نگاه کن طلا جهانی 1900 دلار بود تو سال 2007 ...

    • مظلوم حمایت کننده از مردم

      مردم خودشونو زدن به نفهمی غارت از زمان اکبر شاه شروع شد نه از دوره احمدی
      احمدی نژاد اگه چپاول کرد چرا بچه هاش با تو یک سطحه چرا بچه هاش خارج نیستند چرا خونش همون خونست خاک برسر هرکی حرف مفت میزنه

    • سالار

      اینو بخش کن
      هر کی به احمدی رای نده نامرد است
      هر کی بگه دزده نامرد تر
      خواب نزنید خودتونو
      چندتا اصلاح طلب ... باید باهاتون مثل جهان سومی برخورد کنند بکشن شما رو

    • بدون نام

      كلا بخور بخور نوبتيه هر 8 سال يك گروه

    • بدون نام

      مهره های شطرنجی که در حال جابجا شدن هستند

    • بدون نام

      انشاااااالله که احمدی نژاد بیاد. من ۲۸ سالمه تابحال رای ندادم ولی اگه بدونم میاد حتما برای رای دادن اقدام میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج