۱۰۰۲۸۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پادشاه عربستان به شایعات پایان داد

عبدالله بن عبدالعزیزˈ پادشاه عربستان سعودی برای پایان دادن به شایعات کناره گیری اش از قدرت، از استراحتگاه زمستانی ˈروضه خریمˈ به ریاض پایتخت این کشور بازگشت.

خبرگزاری ایرنا: عبدالله بن عبدالعزیزˈ پادشاه عربستان سعودی برای پایان دادن به شایعات کناره گیری اش از قدرت، از استراحتگاه زمستانی ˈروضه خریمˈ به ریاض پایتخت این کشور بازگشت.

به گزارش منابع خبری لبنانی، ملک عبدالله چهار ماه گذشته را در استراحتگاه زمستانی خود که حدود یکصد کیلومتری شرق ریاض قرار دارد، سپری کرده بود.

در آیین استقبال از پادشاه عربستان سعودی، تعداد زیادی از خاندان حاکم سعودی از جمله ˈسلمان بن عبدالعزیزˈ ولی عهد و ˈخالد الفیصل بن عبدالعزیزˈ وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

ملک عبدالله را در بازگشت به ریاض ˈمقرن بن عبدالعزیزˈ جانشین ولی عهد و معاون دوم نخست وزیر و ˈمتعب بن عبداللهˈ پسرش و وزیر گارد ملی همراهی کردند.

منابع آگاه سعودی هفته گذشته اعلام کرده بودند که ملک عبدالله قصد کناره گیری از قدرت و حکومت را ندارد تا شاهزاده سلمان امور کشور را بدست بگیرد.

این منابع با بیان اینکه ˈهمه شایعات در این زمینه عاری از حقیقت هستندˈ افزودند: درست است که ملک عبدالله از مشکلات جسمی که برای همه شناخته شده است، رنج می برد اما همچنان برای اداره حکومت و کشور به اندازه کافی و ضرورت اقتدار، تواناست.

اظهارات منابع آگاه سعودی واکنشی بود به گزارش های رسانه های عربی که اعلام کرده بودند؛ تصمیم ملک عبدالله برای تعیین شاهزاده مقرن به عنوان جانشین ولی عهد در چارچوب ترتیباتی قرار دارد که بزودی در خصوص جایگزین پادشاه عربستان سعودی اعلام می شود و مهمترین این ترتیبات کناره گیری ملک عبدالله از قدرت پادشاهی است.

ملک عبدالله اخیراً و در حالی با ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا در استراحتگاه زمستانی خود دیدار کرد که لوله های دستگاه تنفس مصنوعی و اکسیژن به او وصل بود.

انتظار می رود که پادشاه عربستان سعودی در اواسط هفته جاری و قبل از رفتن به استراحتگاه تابستانی خود در شهر جده در ساحل دریای سرخ با اعضای خاندان پادشاهی و رجال مذهبی دیدار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ESSI

      چقدر استراحت! كارش خيلي سخته!!

    • بدون نام

      خدا ایشان را هدایث کند

    • بدون نام

      ... مگه شاه غول شکنده، آقای سعودی استراحت میخواهد

    • یک ایرانی

      شما خیلی خیلی کوچکتر از این هستی ، به کدوم اقتدارتون می نازید، کودک کشی یمنی ها یا وهابیت و افراطی گریتون یا به ارتش تا دندان مسلح ۶۴ هزار نفریتون، بدبخت ، احمق فقط ارتش ایران نزدیک به یک میلیون نفر هست، سپاه و بسیج بماند واسه اربابتون، خیلی خیلی حقیر و کوچک هستید که به تجاوز به عنف و زورگیری مهمان خود افتخار میکنید، خیلی واسه ایران خط و نشون کشیدی پس چرا مثل سگ وق میزنی بیا جلو تا اقتدار ایران و ایرانی و ببینی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج