۱۰۰۲۸۷۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چرا شبکه دو «سامو بندری» را پخش نمی‌کند؟

شبکه دو سیما با به تعویق انداختن پخش سریال «سامو بندری»، تصمیم گرفت سریال «رهایی» که تاکنون چندین بار از تلویزیون پخش شده است را جایگزین آن کند؛ این در حالی است که به گفته تهیه‌کننده «سامو بندری»، این سریال حدود یک سال است که آماده پخش از تلویزیون شده است.

ایسنا: شبکه دو سیما با به تعویق انداختن پخش سریال «سامو بندری»، تصمیم گرفت سریال «رهایی» که تاکنون چندین بار از تلویزیون پخش شده است را جایگزین آن کند؛ این در حالی است که به گفته تهیه‌کننده «سامو بندری»، این سریال حدود یک سال است که آماده پخش از تلویزیون شده است.

علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده «ساموبندری»؛ سریالی که قرار بود جایگزین «بچه مهندس۳» شود، علت پخش نشدن این سریال در موعد مقرر را اینگونه توضیح می‌دهد: این‌طور که به ما اعلام شده است، در کنداکتور شبکه دو جابه‌جایی داشتند. من یک سال پیش کار را تحویل داده‌ام و کار هیچ مشکلی ندارد. تصمیم با سیما فیلم و شبکه دو است که چه زمانی این سریال پخش شود.

چرا شبکه دو «سامو بندری» را پخش نمی‌کند؟

«سامو بندری» ـ ساخته‌ی ابراهیم فروزش ـ متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس جمعی از افراد حاضر در این مجموعه از بازیگران بوشهری هستند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی و علی اوسیوند از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اما مجموعه تلویزیونی «رهایی» به کارگردانی مسعود تکاور، در حالی به عنوان سریال جایگزین «سامو بندری» از سوی شبکه دو معرفی شده است که این مجموعه با بازی دانیال حکیمی سال ۹۳ با هدف پخش در هفته نیروی انتظامی، تولید و مهر ماه همان سال روی آنتن رفت. این سریال در این سال‌ها بارها از شبکه‌هایی چون آی فیلم، خود شبکه دو سیما و همچنین شبکه هامون بازپخش شده است.

سبط‌احمدی که تهیه‌کنندگی سریال در حال ساخت «ایلدا» که کرونا تصویربرداری‌اش را متوقف کرده بود را هم بر عهده دارد، درباره‌ی ادامه تصویربرداری این سریال هم گفت: برای شروع مجدد تصویربرداری سریال «ایلدا» در حال برگزاری جلسه هستیم و احتمالا تا چند روز دیگر تصویربرداری را شروع می‌کنیم.

در سریال «ایلدا» بیش از ۳۵ بازیگر سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت و همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان به ایفای نقش می‌پردازند و در مقطعی عنوان شد که برخی از عوامل سریال درگیر بیماری کرونا شدند.

«ایلدا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم به تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی راما قویدل و نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.

مجید مظفری، فاطمه گودرزی، پوریا پورسرخ و جعفر دهقان از بازیگران این سریال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج