۱۰۰۲۹۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرزامی: سعادتمند دست از پا خطا کند، حذف می‌شود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر احمد سعادتمند طبق شرایط تعیین شده پیش نرود، قادر به پیشبرد کارهای خود در استقلال نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر احمد سعادتمند طبق شرایط تعیین شده پیش نرود، قادر به پیشبرد کارهای خود در استقلال نخواهد بود.

غلامحسین فرزامی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: جنجال و حاشیه‌های استقلال خیلی وقت است که در باشگاه جریان دارد. در حال حاضر کسی نمی‌خواهد استقلال به جایگاه واقعی خودش برسد. ما در مقابل این جریان خیلی شکایت کردیم و نامه نوشتیم اما کاری از پیش نرفت. در حال حاضر در تلویزیون من را ممنوع التصویر کرده و مدعی هستند که فرزامی از باشگاه تاج می‌گوید، مگر باشگاه تاج چه بوده است؟ ساختمانی که در حال حاضر در اختیار استقلال است،‌ به خاطر فشار ما بوده که الان یک ساختمان در سعادت‌آباد در اختیار دارند. سند این ساختمان هم به نام وزارت ورزش است.

او درباره اختلافات اخیر وریا غفوری و اسماعیل خلیل زاده گفت:‌ وریا بچه خیلی خوبی است اما این مساله که اخیرا رخ داده، یک اختلاف سلیقه است. این‌ها فشار می‌آورند. وریا نباید زیاد در این کارها و مسائل دخالت کند. آن‌ها پول را بر مبنایی که می‌دهند باید تقسیم‌بندی کنند. زمان فتح الله‌زاده ۶۰۰ میلیون برای سه نفر دادند. فتح‌الله‌زاده هماهنگ کرد و ۲۰۰ میلیون برای دو بازیکن آن زمان تیم یعنی خسرو حیدری و مهدی رحمتی داد و باقی مانده آن را خرج مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کرد چون وزارت ورزش هزینه این چیزها را نمی‌داد.

فرزامی درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت:‌ من بارها در این رابطه صحبت کردم اما ظاهرا کسی نمی‌خواهد کاری پیش برود. این‌ کارها هم سیاه‌کاری است و نمی‌خواهند باشگاه به مردم واگذار شود. آن‌ها در نظر دارند که سهام باشگاه را به کسانی بدهند که از خودشان باشند. آن‌ها در این رابطه این‌قدر صبر می‌کنند تا دوران وزارت سلطانی‌فر تمام شود تا سهام باشگاه بین خودشان تقسیم شود. اگر ۵۶ درصد سهام به مردم داده شود و ۴۶ درصد باقی مانده هم به طلب فوتبالیست‌ها داده شود تا طلب بازیکنان قدیمی و جدید باشگاه برطرف شود، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد اما مسئولان نمی‌خواهند چنین چیزی رخ دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود:‌ خیلی بازیکنان قدیمی استقلال نجیب هستند اما دستشان به جایی بند نیست. در گذشته پنج استادیوم به نام باشگاه تاج بوده است. این‌ها را استان تهران گرفته و به کسانی داده که در وزارتخانه بوده‌اند. زمان ما باشگاه تاج در شش رشته قهرمان بود و این‌ها نمی‌گذارند که باشگاه به کار خودش ادامه دهد.

او درباره عملکرد احمد سعادتمند در استقلال گفت: عملکرد باشگاه استقلال ربطی به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ندارد. اگر پول باشد باشگاه می‌تواند به کار خودش ادامه دهد. در حال حاضر دعوا بر سر همین بی‌پولی است. اگر پولی در باشگاه وجود دارد، چرا محل پولی که به باشگاه تزریق شده اعلام نمی‌شود؟ اولین باری که تیمسار خسروانی ما را جمع کرد، اعلام کرد که ۲۳۰ هزار تومان از دولت گرفته و این مساله به طور علنی مطرح شد. مردم عاشق استقلال و پرسپولیس هستند. همه این را می‌دانیم که آقای سعادتمند یک کارمند است و اگر دست از پا خطا کند، حذف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج