۱۰۰۲۹۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قرارداد ویلموتس از اول هم بودار بود

کارشناس فوتبال کشور گفت: از ابتدا هم مشخص بود قراردادی که با ویلموتس منعقد شده «بو»دار است و مسائلی در پشت پرده قرار دارد.

خبرگزاری مهر: مسعود اقبالی اظهار داشت: از شنیدن خبر دست داشتن مرکز فرهنگی ایران و هلند در انتخاب ویلموتس برای تیم ملی تعجب کردم و از خودم سئوال کردم واقعاً چرا باید چنین مرکزی بدون ارتباط با ورزش و فوتبال در چنین تصمیم بزرگی که سرنوشت و تاریخ یک ملت را رقم می‌زند تاثیرگذار باشد.

وی افزود: ما در کشور خودمان کم دلال در پوشش‌های مختلف نداریم که مربیان کوچک و بزرگ را جابه‌جا کنند و این دلال‌ها در هر لباس و سمتی هستند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: آقای تاج می‌گوید مرکز فرهنگی ایران و هلند این مربی و یکی دو مربی دیگر را پیشنهاد داد. این مرکز چه حقی دارد در فوتبال مشاوره و پیشنهاد دهد؟ و چرا وزیر باید این پیشنهاد را به فدراسیون منتقل کند؟ رییس سابق فدراسیون می‌گوید وزیر به ما پیشنهاد داد. کدام پیشنهاد آقای تاج؟ همه چیز در این فوتبال از بالا به پایین دیکته می‌شود. دیکته می‌کنند و اسم آن را می‌گذارند پیشنهاد و توصیه. تا حالا نمی‌گفتند ویلموتس پیشنهاد و توصیه چه کسانی هست و حالا که کار به اینجا رسیده کم کم پشت پرده‌ها فاش می‌شود.

اقبالی تصریح کرد: یک روز مسئولان پیشین فدراسیون در خصوص قرارداد کی‌روش به اشتباه خود اعتراف کردند و انتظار می‌رفت این اشتباه تکرار نشود. اما در نحوه قرارداد بستن با ویلموتس که مربی به مراتب با کیفیتی پایین‌تر از کی‌روش بود این اشتباه با شدت بیشتری تکرار شد تا مشخص شود از این اشتباهات درس گرفته نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      پس ورا همون اول صبت نمیکردید
      مملکته ما همیشه همینطوری بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج