جاباما
۱۰۰۲۹۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پانادیچ: نمی‌خواهم با پرسپولیس سازش کنم

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس عنوان کرد مشکلی با شکایت پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش ندارد. او درباره شانس صعود تیم ایران به جام جهانی تحت هدایت هموطن خود اسکوچیچ نیز به صحبت پرداخت.

ایسنا: ایگور پانادیچ، مربی کروات پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با تهران تایمز درباره شرایط ایران برای صعود به جام جهانی و آخرین شرایط دریافت طلبش از پرسپولیس به صحبت پرداخت.

پانادیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس فعالیت کرد تا این که به تیم ملی فوتبال عمان پیوست تا در کنار برانکو ایوانکوویچ باشد.

وی نقش بزرگی در موفقیت پرسپولیس در سال‌های گذشته داشت و سه بار به قرمزها کمک کرد تا در لیگ حرفه‌ای ایران قهرمان و یک قهرمانی در جام حذفی را نیز به دست بیاورند. او هم‌چنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ با پرسپولیس نایب قهرمان شد، جایی که تیم ایرانی در بازی آخر با نتیجه ۲ بر صفر برابر کاشیما آنتلرز ژاپن باخت.

پانادیچ درباره حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ یک مربی عالی و فوق‌العاده است و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می‌شناسد. ایران تیم عالی دارد و می‌تواند به جام جهانی برسد.

ایران در گروه خود ۵ امتیاز از عراق کم‌تر دارد اما یک بازی کم‌تر بازی کرده است.

او درباره شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: روشن است که کار صعود ایران به جام جهانی سخت است، اما من معتقدم که آن‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. ایران قبلاً نشان داده است که چقدر قدرت دارد.

بعد از این که تیم ایرانی حقوق مربی‌های کروات خود را پرداخت نکرد، پانادیچ علیه پرسپولیس شکایت کرده و فیفا به این تیم دستور داده است تا مبلغ بدهی خود را بپردازد. حالا پرسپولیس قصد دارد بلافاصله به دادگاه داوری ورزش (CAS) شکایت خود را ارجاع دهد.

پانادیچ در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: من نمی‌خواهم با پرسپولیس سازش کنم. آن‌ها حق دارند به CAS بروند. اگر بخواهند مشکلی ندارم. من می‌توانم صبر کنم.

علیرضا بیرانوند قرار است به‌زودی راهی آنتورپ شود و بوژیدار رادوشویچ به عنوان دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس کار خواهد کرد. مربی دروزاه‌بان‌های پیشین پرسپولیس گفت:‌ رادوشویچ دروازه‌بان باکیفیتی است و شکی نیست که او می‌تواند جایگزینی عالی برای بیرانوند باشد، اما فکر می‌کنم پرسپولیس به یک دروازه‌بان دیگر احتیاج دارد. پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان بهترین دروازه‌بان حال حاضر لیگ است.

این مربی کروات در پایان گفت: من چهار سال را در ایران گذراندم و باید بگویم دلیل اصلی ماندن من در ایران هواداران بودند. آن‌ها لحظات فراموش نشدنی را برای ما به وجود آوردند زیرا بدون آن‌ها هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود. به همین مناسبت، من از ته قلبم به همه آن‌ها سلام می‌کنم و تاکید می‌کنم آن‌ها بهترین هواداران جهان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج