جاباما
۱۰۰۳۰۲
۱ نظر
۵۲۲۸
۱ نظر
۵۲۲۸
پ

۱۰ بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

هر بازیگری در طول دوران حرفه ای خود ممکن است بر پرده سینما مرتکب قتلی شده و به خاطر آن به پای میز محاکمه کشیده شود. در این قتل ها آنها احساسات گرم و پر شور مخاطبان خود را به همراه دارند که با ستایش به نوع بازیگری آنها نگاه می کنند.

کافه سینما: هر بازیگری در طول دوران حرفه ای خود ممکن است بر پرده سینما مرتکب قتلی شده و به خاطر آن به پای میز محاکمه کشیده شود. در این قتل ها آنها احساسات گرم و پر شور مخاطبان خود را به همراه دارند که با ستایش به نوع بازیگری آنها نگاه می کنند. اما آیا اگر آنها در عالم واقعیت و خارج از دنیای هنر مرتکب قتل شوند، باز هم همه چیز به همین راحتی برای آنها به پایان می رسد. در اینجا با بازیگرانی آشنا می شوید که در دادگاه هایی واقعی بر صندلی متهم ردیف اول قتل نشستند و به جرایم آنها رسیدگی شد و شاید جنایتکاران واقعی سینما بوده باشند.

فی دو ویت

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

فی دویت که در حال حاضر ۸۰ ساله است. سال ۱۹۶۵ وقتی ۳۱ ساله بود، متهم شد همسرش را به قتل رسانده است. جسد همسر او، مری آلن نمایشنامه نویس در حالی پیدا شد که با یک کارد مخصوص باز کردن نامه به او حمله شده بود.

ایمی لوکان

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

بازیگر فیلم «Cry Baby» سال ۲۰۱۰ یعنی یک سال پس از اینکه صاحب فرزند دوم خود شد و از بازیگری کناره گیری کرد، در حال رانندگی بود که با زنی ۶۰ ساله تصادف کرد. شدت تصادف به حدی بود که زن در گذشت. آزمایش الکل نشان می داد ایمی لوکان تحت تاثیر الکل بوده است. روند دادرسی او سه سال طول کشید و دست آخر وی در سال ۲۰۱۳ به سه سال زندان محکوم شد. این پایین ترین حد محکومیت برای او بود. قاضی دلیل این تخفیف را کودکان خردسال لوکان عنوان کرد. لوکان پس از صدور حکم به شدت گریست. طوری که خانواده مقتول نیز متأثر شدند. ایمی لوکان هنوز هم در زندان به سر می برد.

لیلو برانکاتو

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

برانکاتو سال ۲۰۰۵ به جرم مشارکت در قتل یک افسر پلیس در حین سرقت از یک خانه و حمل مواد مخدر دستگیر شد. در جریان روند تحقیقات دیگر متهم پرونده یعنی آرمنتو که پدر نامزد برانکاتو بود، اعتراف کرد قتل را او انجام داده بوده است. بنابراین بازیگر سریال «سوپرانوها» و «داستان برانکس» فقط به جرم سرقت مسلحانه دیگر بار در محکمه حاضر شد. سرانجام در سال ۲۰۰۹ دادرسی پرونده او به پایان رسید و وی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. او از درون زندان هم با دوستان بازیگرش در ارتباط بود تا اینکه اواخر سال ۲۰۱۳ با عفو مشروط آزاد شد. او تا سال ۲۰۱۸ تحت نظر است و پس از آن محکومیت اش به پایان می رسد.

اسکایلار دلون

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

دلون که در نوجوانی در یک سریال تلویزیونی پر طرفدار بازی می کرد به دلیل قتل سه نفر در زندان به سر می برد. او اولین قتل خود را سال ۲۰۰۳ انجام داد. مقتول جان جاروی ۴۵ ساله بود که گلویش بریده شده بود تا جانش از دست برود. دلون به خاطر مسایل مالی خود با این مرد وی را به قتل رسانده بود. او در تجربه بعدی خود در سال ۲۰۰۴ دو نفر را با هم کشت. این دو نفر تام و جکی زن و شوهری بودند که صاحب یک کشتی کوچک بودند که قصد فروش کشتی خود را داشتند. دلون نیز در قالب خریدار سوار کشتی آنها می شود و در وسط دریا وی آنها را مجبور می کند اوراق مربوط به انتقال کشتی را امضا کنند و سپس آنها را به لنگر می بندد و درون آب می اندازد. اسکایلا دلون به حبس ابد محکوم است و طبیعتاً دیگر هرگز نمی تواند فیلم بازی کند.

ماتئو برودریک

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

او که در «شاه شیر»، دوبلور صدای سیمبا بود و در فیلم هایی مثل «گودزیلا» و «روز تعطیل فریس بولر» بازی کرده است، سال ۱۹۸۷ با یک BMW کرایه ای در حال رانندگی بود که با یک اتومبیل ولوو تصادف کرد. سرنشینان ولوو که یک مادر و دختر بودند، در جا کشته شدند. پای خود او نیز شکست. او در زمان تصادف در جهت عکس یک خیابان یک طرفه رانندگی می کرد. او به جرم رانندگی خطرناک و قتل دو نفر به ۵ سال زندان محکوم شد اما خیلی زود این محکومیت به جریمه نقدی تخفیف یافت. خانواده مقتولین این حکم جدید را «هجو عدالت» خواندند. او سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای گفت: بعد از آن تصادف من دیگر هرگز آن انسان قبل نشدم. رویاها و بلند پروازی های من دیگر مثل آن زمان نیست.

او.جی.سیمپسون

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

بازیکن فوتبال آمریکایی و بازیگر «The Naked Gun» سال ۱۹۹۴ به اتهام قتل همسر سابق اش به اضافه نامزد او دستگیر شد. مقتولین با ضربات چاقو از پا در آمده بودند. روند دادرسی اوجی سیمپسون از سال ۱۹۹۴ شروع شد و تا ۲۰۰۸ ادامه یافت. ظاهراً همه چیز علیه او بود. دست راست سیمپسون از ناتوانی رنج می برد. آثار ضربات چاقو نیز نشان می داد قاتل چنین ضعفی داشته است. اما وقتی قاضی دادگاه ازاو خواست دستکش را که در محل قتل به جا مانده بود، بپوشد، دستکش کوچک بود و اصلاً به دست او نرفت. همچنین DNA خونی که روی جوراب سیمپسون ریخته بود، با DNA مقتول مشابهت داشت. سایز رد پای به جا مانده در محل قتل نیز با سایز کفش های سیمپسون برابر بود. اما این مدارک هیچکدام محکمه پسند نبودند و دادگاه نمی توانست با استناد به آنها حکم به محکوم بودن سیمپسون بدهد. در نهایت او به پرداخت جریمه نقدی به خانواده مقتولین و تحمل ۱۵ سال زندان محکوم شد.

چارلز اس داتون

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

او مدتها قبل از اینکه «بیگانه ۳» را بازی کند، وقتی ۱۷ ساله بود، در یک درگیری خیابانی یک نفر را به ضرب چاقو کشت. داتون در دادگاه مدعی شد ابتدا مقتول بوده که دعوا و درگیری را شروع کرده بوده است. اما در هر صورت سرانجام مقصر شناخته و به هفت سال حبس محکوم شد. او تنها چند ماه پس از آزادی از زندان دیگر بار به جرم حمل سلاح مرگبار دستگیر و به سه سال زندان دیگر محکوم شد. او در زندان هم خیلی سر به راه نبود و به عنوان سر دسته خلافکاران زندان شناخته می شد. او در آخرین روزهای محکومیت ۳ ساله خود، طبق قوانین یک هفته به انفرادی منتقل شد تا در آنجا یک کتاب بخواند. داتون بر حسب اتفاق کتابی را که مجموعه نمایشنامه هایی از نمایشنامه نویسان سیاه پوست بود، به امانت گرفت. این کتاب او را به دنیای نمایش علاقه مند کرد و راه او را به سوی بازیگر شدن گشود.

ربه کا گیهارت

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

او تابستان ۲۰۰۱ با یک پسر بچه ۹ ساله تصادف کرد. پسرک یک روز پس از تصادف بر اثر شدت جراحات در گذشت. شاهدان گفتند چند اتومبیل دیگر توقف کرده بودند تا پسرک از خیابان عبور کند اما گیهارت با آنکه خیابان خط ممتد داشت، از دیگران سبقت گرفت و در لاین رو به رو با پسر بچه تصادف کرد. قاضی دادگاه وی را به تحمل سه سال حبس محکوم کرد. با این حال وی به قید ضمانت آزاد است. هر چند که باید تا پایان محکومیت خود تحت نظر باشد او سال ۲۰۰۵ در مصاحبه ای اقرار کرد در مرگ پسر بچه کاملاً مقصر بوده و این چیزی است که هر روز به آن فکر می کند و تا آخر عمر با عذاب آن همراه خواهد بود.

لین گریسون

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

او که به خاطر بازی در سریال «فرار از زندان» معروف است، سال ۲۰۰۷ در حالی که تحت تأثیر الکل بود، حین رانندگی یک جوان ۱۷ ساله را زیر گرفت و کشت. دادگاه او را مقصر شناخت و به تحمل ۴۰ ماه زندان محکوم کرد. اما دو سال بعد به دلیل حسن رفتار از زندان آزاد شد و رضایت خانواده مقتول را با پرداخت پولی کلان جلب کرد. او همچنین پس از آزادی به یک موسسه ترک اعتیاد مراجعه کرد تا اعتیاد خود به الکل و مواد مخدر را ترک کند.

رابرت بلیک

10 بازیگری که در زندگی واقعی آدم کشتند! +ماجرای قتل

بانی لی بیکلی همسر بلیک سال ۲۰۰۱ زمانی که منتظر بود رابرت از رستورانی خارج شود، به ضرب گلوله ای که به سرش شلیک شده بود، درگذشت. پلیس او را به جرم متهم ردیف اول این قتل دستگیر کرد. در حین روند دادرسی که چند سال به طول انجامید، چند بدلکار سینمایی مدعی شدند بلیک از آنها خواسته بوده در ازای پول دست به قتل یک نفر بزنند. اما این اظهارات آنقدر مستحکم نبود که دادگاه بتواند با استناد به آنها وی را زندانی کند. او سرانجام سال ۲۰۰۶ محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه که از هنرپیشه های ایرانی که بدون گواهینامه کمتر از سن قانونی پشت ماشین می شینن و ادم میکشن هم بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج