۱۰۰۳۰۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کالدرون آماده مذاکره با پرسپولیس است

مترجم کالدرون امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل حضورش در این باشگاه و ماجرا‌های کالدرون صحبت‌های تازه‌ای را مطرح کرد.

خبرورزشی: امیر جنانی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز با سیدی به باشگاه آمدیم تا در خصوص توافقی که زمان انصاری‌فرد انجام شد، مطالباتمان را دریافت کنیم. در آن زمان یک قراردادی امضا شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات مدیریتی تا امروز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ایم و امروز آمده‌ایم در این خصوص صحبت کنیم. قراردادم خیلی جزئی است و به عنوان مترجم کالدرون ۳۰ میلیون از باشگاه طلب دارم.

وی در خصوص جدایی کالدرون از پرسپولیس عنوان کرد: خیلی از اتفاقات می‌توانست به وجود بیاید و من به عنوان مترجم در جریان نباشم. اتفاقاتی که از اول فصل رخ داد باعث تصمیم جدایی کالدرون شد. یکسری بدعهدی‌ها صورت گرفت و قول‌هایی که عملی نشد باعث خستگی کالدرون شد.

مترجم کالدرون در رابطه با شکایتش در فیفا و توافق باشگاه پرسپولیس با او خاطرنشان کرد: من در جریان قرارداد او نیستم. کاظمی به عنوان وکیل او کار‌های کالدرون را انجام می‌دهد. تا جایی که در جریان هستم او شکایت کرده است و در چند مصاحبه اخیرش گفته است من در خصوص پرسپولیس منعطف هستم و اگر باشگاه تمایل داشته باشد من آماده مذاکره هستم.

وی در خصوص مشکلات کالدرون با برخی از بازیکنان پرسپولیس به خصوص سیدجلال حسینی و امید عالیشاه، گفت: اختلافی بین بازیکنان و کالدرون وجود نداشت. سیدجلال را به عنوان یک کاپیتان قبول داشت و همیشه این را مطرح می‌کرد. با امید عالیشاه درگیری خاصی نداشت و تشخیص سرمربی بود که یک بازیکن در چه پستی حضور داشته باشد.

جنانی در خصوص ماجرای پیش آمده در هتل و حضور بعضی افراد همراه کالدرون تاکید کرد: در ماجرا‌هایی که در خصوص هتل برای کالدرون پیش آمد، می‌خواستند او را خراب کنند و یک شب همسرش به ایران آمد و در منزلش بود و بعد به هتل آمدند و این اتفاق‌ها به وجود آمد و اتفاقات قشنگی نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج