۱۰۰۳۱۱۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رمضانی: ساعت و محل بازی با فولاد را نمی‌دانیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم سازمان لیگ ساعت و محل برگزاری دیدار با فولاد را هرچه سریعتر اعلام کند زیرا برای برنامه‌ریزی بلاتکلیفیم.

خبرگزاری فارس: سعید رمضانی در خصوص تعویق چند روزه لیگ برتر اظهار داشت: به ما اعلام کردند دیدار با فولاد ۴ تیر ماه برگزار می‌شود ولی نه محل برگزاری مسابقه مشخص است و نه ساعت آن. امیدواریم زودتر در این زمینه اطلاع رسانی کنند چون بلاتکلیفیم. با توجه به پروتکل‌های بهداشتی باید برنامه سفرمان را تنظیم کنیم و برای گرفتن هتل اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: مرتب تاریخ دیدارها عقب می‌افتد و مشخص نیست چه زمانی بازی آسیایی داریم. اصلا نمی‌دانیم زمان نقل و انتقالات لیگ آینده چه تاریخی خواهد بود. به هر حال، باید با این شرایط کنار آمد.

رمضانی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد مصدومان این تیم به بازی با فولاد می‌رسند، گفت: انشاالله همه به مسابقه با فولاد برسند و مشکل خاصی نداشته باشند. ما فعلا باید تمرینات را جلو ببریم تا ببینیم درست در زمان شروع مسابقات چه اتفاقی می‌افتد.

وی با اشاره به مصدومیتی که برای بازیکنان این تیم در تمرینات رخ داده و حتی محمد انصاری از پرسپولیس نیز رباط پاره کرده است، گفت: وقتی فشار تمرینات بالاتر برود، طبیعتا این اتفاق هم رخ می‌دهد. امیدوارم در مسابقات اتفاقی نیفتد اما از آن طرف اگر خدای ناکرده بیماری به یک تیم رخنه کند، واقعا فاجعه به بار می‌آید.

رمضانی درباره اضافه شدن محسن کریمی به تمرینات و اینکه آیا از لحاظ قانونی شجاعیان می‌تواند در این فصل به فهرست آبی‌پوشان برگردد، خاطر نشان کرد: اگر محسن کریمی به تمرینات اضافه شود، او جدا از دیگران زیر نظر کادر پزشکی خواهد بود. شجاعیان هم اگر آماده باشد و کادر فنی روی او نظر داشته باشد، می‌تواند اضافه شود. از نظر قانونی شجاعیان مشکلی برای اضافه شدن به فهرست استقلال ندارد.

وی در خصوص اینکه آیا با تغییر زمان دیدار استقلال و فولاد تاریخ بازی‌های دوستانه این تیم مقابل خوشه طلایی و هوادار تغییر می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی اصلی ما تغییر کرده، شاید برگزاری بازی‌های دوستانه دستخوش تغییر شود. امروز در محل تمرین باید با سرمربی تیم صحبت کنم تا ببینیم آیا زمان بازی‌ها تغییر می‌کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      هروقت مصدوماتون برسن و دیاباته و شجاعیان اضافه وزنشونو کم کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج