۱۰۰۳۲۵۲
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

حیاتی از سازش با کرونا و ممنوع‌الکاری می‌گوید

محمدرضا حیاتی که در روزهای اخیر مطالبی درباره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است. او در اظهار نظری درباره گذراندن روزهای کرونایی هم چنین گفت: باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی هم باید کنار آمد؛ همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

ایسنا: محمدرضا حیاتی که در روزهای اخیر مطالبی درباره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است. او در اظهار نظری درباره گذراندن روزهای کرونایی هم چنین گفت: باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی هم باید کنار آمد؛ همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

این گوینده باسابقه خبر درباره شرایط این روزهای مردم و زندگی در سایه کرونا گفت: الان زندگی تقریبا عادی شده است و دیگر قرنطینه‌ای وجود ندارد. من نزدیک به یک ماه سر کار نرفتم و در قرنطینه بودم اما بعد از آن با توجه به اعلام دولت، تقریبا همه به زندگی عادی برگشته‌اند. متاسفانه مشکل کرونا هنوز هست و رفع نشده است و هنوز هم می‌گویند اپیدمی ادامه دارد اما خیلی از مردم فکر می‌کنند تمام شده است و دیگر رعایت نمی‌کنند و این نگران‌کننده است.

حیاتی از سازش با کرونا و ممنوع‌الکاری می‌گوید

این گوینده فعالیت‌هایش در دوران قرنطینه را این‌گونه شرح داد: بیشتر به کارهایی که علاقه دارم پرداختم. رسانه و برنامه‌های تلویزیونی را دنبال کردم و کتاب خواندم. سریال‌ها را هم تماشا کردم.

حیاتی احتیاط را به مردم توصیه کرد و گفت: به مردم توصیه می‌کنم تا خیلی مواظب باشند این مسئله شوخی‌بردار نیست. از مردم می‌خواهم موارد ایمنی را که از سوی وزارت بهداشت توصیه می‌شود رعایت کنند تا خدایی نکرده آمار ابتلا به کرونا بالا نرود. در یکی دو روز اخیر شنیدم که آمار ابتلا بالا رفته است و پیک دوم بیماری شروع شده است؛ ان‌شاءالله که این‌طور نباشد و مردم بتوانند زندگی‌شان را بکنند.

این گوینده که تاکنون اخبار تلخ و شیرین مهمی را از تلویزیون برای مردم بازگو کرده است، در پاسخ به این پرسش که راه حل کنار آمدن با اخبار تلخ این روزها چیست؟ گفت: اخبار بد زیاد است و آدم ناچار است تا حدودی با آن بسازد و چاره‌ای ندارد. باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی باید کنار آمد همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیاتی دوست داریم

    • بدون نام

      بسکن دیگه ا

    • مهدی

      باید همینطوری با خبر بد کنار امد تا بمیریم

    • بدون نام

      تواین همه سالها اخبار گفتی خدایشش این یکی یو راست گفتی باید باکرونااااا کنار امدیابعضی چیزای دگه مث کرونا باید باهاش زندگی کردتاخداچه بخاد

    • احمد

      انصافا فكر ميكردي تو سويس زندگي ميكني ؟
      من ابي رو دوس دارم. چه ......

    • بدون نام

      حالا انگاری که این آقا تازه استخدام است ،هم خودشو دست انداخته و هم مردمو

    • بدون نام

      اقای حیاتی شماانسانشریف وخوبی هستید صاف وصادقانه حرف دلتان رازدید ایادوست داشتن کسی گناه است من هم اقای فردین رادوست داشتم این که گناه نیست یک زمانی داریوش اسطوره مبارزه باظلم بود که باخواندن ترانه نیاتش راببان می کرد حالاهم شماحرف دلتان رازده اید وگناهی مرتکب نشدید خبرارتحال امام هیچوقت یادمان نمی رود که باچه بغصی بیان کردید ماشمارادوست داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج