۱۰۰۳۲۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره بارسا: خودم را مقصر اخراج والورده می‌دانم

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، فاش کرد که اخراج ارنستو والورده از این باشگاه بود که به او نشان داد که دقیقا استانداردهای باشگاه های بارسلونا چقدر بالاست.

ورزش سه: فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، فاش کرد که اخراج ارنستو والورده از این باشگاه بود که به او نشان داد که دقیقا استانداردهای باشگاه های بارسلونا چقدر بالاست.

دی یونگ بعد از یک فصل درخشان در آژاکس، در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست اما تنها ۶ ماه فرصت کار زیر نظر والورده را داشت. بعد از شکست آبی و اناری ها مقابل اتلتیکو مادرید در سوپر جام اسپانیا بود که والورده از برکنار شد؛ در حالی که آنها در لالیگا همچنان در صدر جدول بودند و در لیگ قهرمانان نیز به راحتی راهی مرحله بعد شده بودند. با این وجود والورده جای خود را به ستین داد تا دی یونگ متوجه بشود که انتظارات در بارسلونا چقدر بالاست.

او به بی‌بی‌سی گفت:" در آژاکس هم کمی اینطور است: باید خوب بازی کنید و همه جام ها را ببرید. وقتی یکی از دو جام به دست نیاید، شرایط برای تیم و مربی دشوار می شود؛ بنابراین فشار در آنجا خیلی بالاست. آنها به دنبال بهترین فوتبال دنیا هستند و می خواهند به همه جام ها برسند و من این ایده را دوست دارم."

هرچند دی یونگ مشکلی با این حجم از انتظارات نداشت اما در مورد اخراج والورده احساس گناه می کند.

" بله، البته چون وقتی یک مربی اخراج می شود، مسئله شیوه بازی تیم است و آنها مربی را به خاطرش مسئول می دانند. اما البته شما خودتان را مقصر می دانید زیرا وقتی او رفت، ما در صدر جدول بودیم."

بازیکنان بارسلونا در ماه مارس موافقت کردند که برای کمک به باشگاه در دوره کرونا، ۷۰ درصد از دستمزدشان را کاهش دهند. اما دی یونگ ادعا کرد که این باشگاه در حال مذاکرات دیگری با بازیکنان در مورد دستمزدها برای ماه های پیش رو است:" فکر می کنم برای چند ماه با باشگاه توافق کردیم؛ همان طور که همه می دانند و فکر می کنم- دقیقا نمی دانم- که باشگاه با بعضی بازیکنان در حال مذاکره است.

من یکی از آنها نیستم. من سخنگوی گروه یا یکی از کاپیتان ها نیستم؛ بنابراین فکر می کنم در حال مذاکره هستند و باید ببینیم چه پیش می آید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج