۱۰۰۳۳۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرخابی‌ها در بلژیک هم‌تیمی می‌شوند؟

کاوه رضایی در رقابت‌های این فصل لیگ بلژیک برخلاف فصل قبل عملکردی قابل قبول داشته و توانست دوباره بین مدعیان آقای‌گلی قرار گیرد.

فرهیختگان: کاوه رضایی در رقابت‌های این فصل لیگ بلژیک برخلاف فصل قبل عملکردی قابل قبول داشته و توانست دوباره بین مدعیان آقای‌گلی قرار گیرد. شارلروا به کمک ستاره ایرانی خود در لیگی که نهایتا ناتمام ماند توانست رتبه سوم را کسب کند و با روند خوبی که در هفته‌های پایانی داشت شاید حتی می‌توانست به رتبه‌های بهتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز امیدوار باشد. در‌حالی‌که در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی از آینده رضایی در فوتبال بلژیک منتشر شده بود و حتی گفته می‌شد شاید او یک فصل دیگر در شارلروا بماند، اما ظاهرا بروژ که تا سال ۲۰۲۲ با این مهاجم ایرانی قرارداد دارد، تمایلی برای انتقال قرضی او ندارد و تنها پیشنهادهایی را بررسی خواهد کرد که برای خرید او باشد.

سایت «فوتبال ۲۴» بلژیک در گزارشی درباره آینده این بازیکن در فوتبال این کشور می‌نویسد: «بروژ تصمیم نهایی خود درباره کاوه رضایی را گرفته و تصمیم دارد این بازیکن را به‌فروش برساند. حالا مشخص شده که انتقال قرضی مجدد او به شارلروا بین گزینه‌های قهرمان لیگ بلژیک نیست و آنها می‌خواهند حداقل بخشی از پولی را که برای خرید این بازیکن ایرانی هزینه کردند را زنده کنند. این باشگاه در سال ۲۰۱۸ برای به‌خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی ۶ میلیون یورو هزینه کرد، اما او نتوانست دوران موفقی در این تیم داشته باشد و هواداران را راضی کند. با این حال پس از یک فصل حضور قرضی در شارلروا و درخشش در ترکیب این تیم دوباره به بازیکنی با ارزش تبدیل شده است. به‌همین‌دلیل بروژ در تلاش است تا چند میلیون یورو از فروش او کسب کند و بیش از این در مورد خرید او ضرر نکند. آنتورپ و نانت فرانسه از‌جمله اصلی‌ترین مشتریان کاوه رضایی هستند که احتمالا با شروع مهلت نقل و انتقالات برای خرید او دست به‌کار خواهند شد.»

قیمت نامعلوم بیرانوند

رضایی در‌صورت پیوستن به آنتورپ تبدیل به دومین بازیکن ایرانی فصل آینده این باشگاه خواهد شد. آنها پیش از این با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده بودند و امضای قرارداد نهایی منوط به گذراندن تست پزشکی باشگاه بلژیکی بود که با شیوع کرونا حضور او در این کشور به تعویق افتاد. سایت «فوتبال بلژیک» روز گذشته خبر داد که بیرانوند به‌زودی به این کشور سفر می‌کند تا درصورت موفقیت در تست پزشکی، نخستین خرید جدید آنتورپ برای فصل آینده باشد.

این سایت نوشت: «علیرضا بیرانوند مدت‌ها در رادار باشگاه آنتورپ قرار داشت و درنهایت توافق اولیه بین دو باشگاه در ماه مارس انجام شد. پس از آن به‌دلیل اپیدمی کرونا، حضور او در بلژیک برای نهایی شدن قراردادش به تعویق افتاد و حالا گلر ۲۷ ساله ایرانی که در عضویت باشگاه پرسپولیس است در آستانه نهایی کردن قراردادش با آنتورپ قرار دارد. بیرانوند تا سال ۲۰۲۳ با تیم ایرانی قرارداد دارد و ارزش او در سایت ترانسفرمارکت ۲.۸ میلیون یورو اعلام شده است، اما هنوز رقم قرارداد جدیدش با باشگاه بلژیکی مشخص نشده و معلوم نیست جانشین سینان بولات چقدر برای آنتورپ هزینه خواهد داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج